SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Newsweek Polska

Ruszyła kampania B2B tygodnika Newsweek przygotowana przez Proximity Poland

Ruszyła kampania B2B tygodnika Newsweek wydawanego przez Wydawnictwo Axel Springer Polska przygotowana przez Agencję Proximity Poland wchodzącą w skład Grupy BBDO.

 





 

Kampania "Kluczowy element całości" tygodnika Newsweek skierowana jest media planerów i klientów Wydawnictwa. Jej celem jest zwrócenie uwagi na Newsweek i jego rolę w tworzeniu skutecznych kampanii prasowych. W prasie branżowej - Media i Marketing, Press i Brief ukażą się 3 ogłoszenia "Łańcuch", "Mechanizm" i "Klocki" - każde podkreślające jedną z wyjątkowych cech Newsweeka. 

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Newsweek Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl