SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania marki Sunsil

FFCreation zakończyło kolejny projekt (po kampanii AXE i Magnum) dla Unilever Polska S.

Ruszyła internetowa kampania reklamowa marki Sunsilk pod hasłem "Idealnie prosto".

Zadaniem agencji było stworzenie witryny www.sunsilk.pl skierowanej do młodych dziewczyn. Pomysł na stronę, to wzorowanie się na kalendarzu / notatniku, nieodłącznego towarzysza młodych kobiet. Sunsilk posiada osiem linii kosmetyków do włosów, z których każda ma swoją stronę w notatniku.

Odwiedzając witrynę, przeglądamy kartki, na których opisane są najczęściej spotykane problemy z różnymi typami włosów. Dla zagubionych klientek jest podpowiedź w nawigacji witryny: dyskretnie wysuwająca się z pamiętnika karteczka odsyła do strony z interaktywnym testem określającym, jaka linia Sunsilk będzie najwłaściwsza dla konkretnego typu włosów.

Witryna wykonana jest całkowicie w technologii flash, co zapewnia jej optymalną interaktywność i nowoczesny design.

Uzupełnieniem kampanii "Idealnie prosto" jest seria kreacji reklam internetowych promujących Sunsilk głównie na portalach kobiecych. Kreacja promuje najnowszą linię Sunsilk Satin Proteins i polega na animacji znaku drogowego - spinki używanej w kreacji offline.

W ostatnim okresie FFCreation tworzy wiele projektów skierowanych do młodego targetu, dla marek tj. Heyah, MTV, Magnum, AXE, 3Bit. Marek Piotrowski, dyrektor zarządzający agencji potwierdza, że firma pragnie utrzymać ten trend i obsługiwać większość marek z grupą celową do 25 roku życia. Zespół FFCreation dynamicznie się powiększa o młode osoby specjalizujące się w tym targecie.
 
Projekty zrealizowane przez FFCreation w ostatnich 2 miesiącach, to m.in.: www.zainfekowani.pl/intro i www.zainfekowani.pl dla Heyah wraz z serią aplikacji interaktywnych typu experience "Zbadaj się i rozbierz Pielęgniarkę", "Zbadaj się i rozbierz Pielęgniarza", "Łapman", Heyah Nokia Lifestyle, rebranding www.mtv.pl, www.7grzechow.pl dla Magnum, identyfikacja oraz projekt graficzny www dla Spotler i Telecom Media, czy Raport Roczny dla J&S Energy.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania marki Sunsil

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl