SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Kubusia

28 października rozpoczęła się nowa kampania soku Kubuś. Celem reklamy jest poinformowanie, że Kubuś jest najzdrowszym sokiem marchwiowo-owocowym, który naturalnie wzmacnia odporność dziecka, oraz dalsze budowanie silnej, angażującej więzi emocjonalnej między marką a konsumentem.

W jesienny dzień chłopiec jeździ w parku na rowerze i w wyczynowy sposób pokonuje poustawiane przez siebie przeszkody. Pomysłowy bohater pije Kubusia - najlepszy sok, który daje energię i wzmacnia odporność.

Grupę docelową stanowią matki dzieci w wieku 4-10 lat oraz młode kobiety w wieku 20-30 lat. Mediami zajął się Initiative Media. W kampanii wykorzystano telewizję (TVP, TVN, Polsat)

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Kubusia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl