Nowa kampania Cyfra+
CYFRA+ rozpoczęła kolejną sprzedażową kampanię reklamową
W poniedziałek 27 października 2003 r. ruszyła nowa sprzedażowa kampania
reklamowa CYFRY+. Prezentuje ona walory platformy oraz informuje o nowej ofercie zakupu CYFRY+.
Na potrzeby kampanii przygotowano nowe spoty telewizyjne i radiowe.
Zachęcają one do skorzystania z promocji sprzedażowej CYFRY+, prezentując
m.in. atuty platformy, bogactwo oraz różnorodność jej oferty programowej.
Spoty zawierają informację o promocyjnych warunkach zakupu CYFRY+:
aktywacja 29 zł zamiast 299 zł, antena satelitarna gratis, obniżone ceny
abonamentu dla wszystkich pakietów (przez cztery miesiące cena już od 29
zł). Oprócz tego w ramach promocji nowi Abonenci mogą nawet przez cztery
miesiące oglądać za darmo CANAL+ MULTIPLEX lub HBO MaxPak. Specjalną
korzyść - darmową opcję "Trzy wymiary Discovery" przez cały rok -
przewidziano specjalnie dla tych, którzy zdecydują się na zakup pakietu
Platynowego, dającego najszerszy dostęp do oferty CYFRY+. Dodatkową
niespodzianką dla 5000 osób, które jako pierwsze podpiszą w listopadzie
umowę na pakiet Platynowy, będą oryginalne piłki do koszykówki w prezencie
od NBA.
Oprócz spotów reklamowych w kampanii wykorzystano ogłoszenia prasowe oraz
materiały BTL rozmieszczone w punktach dystrybucji, informujące o ofercie
promocyjnej. (ulotki, plakaty, wywieszki). Wsparciem dla akcji jest
wizerunkowo-programowa kampania CANAL+ prowadzona w telewizji, radiu oraz
w prasie.
W kampanii CYFRY+ wykorzystane zostaną następujące media: telewizja (TVP1,
TVP2, TVP3, TVN, TVN7), stacje radiowe (PR3, RMF FM, Radio Zet) dzienniki
(Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Super Express, Fakt, Dziennik Sportowy,
Metropol, Dzień Dobry), TV-guidy (Gazeta Telewizyjna, Tele Świat, Tele
Tydzień, Tele Magazyn, To i Owo, Tele Program.
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Zakup mediów
realizuje Dom Mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Cyfra+