Nowa kampania BGŻ
Ruszyła kampania kredytu mieszkaniowego Banku BGŻ.
To pierwsza duża kampania medialna prezentująca zmienione logo banku wraz z nowym claimem „Pieniądze są dla ludzi”.
Działania reklamowe obejmują prasę, radio, telewizję oraz portale internetowe. Przygotowana przez agencję McCann Erickson kreacja telewizyjna opiera się na wizerunku 2 kowbojów wyglądających jakby mieli wziąć udział w pojedynku, w którym wygrywa szybszy. Szybkość w udzielaniu kredytu ma podkreślać hasło "Będziesz szybszy z najszybszym kredytem mieszkaniowym". W reklamie prasowej natomiast pojawia się hasło "Będziesz szybszy i mieszkanie będzie Twoje". Poza tym w oddziałach banku obecne są ulotki oraz plakaty w dwóch formatach B1 i B2.
Kampania potrwa do 5 października 2006 r.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania BGŻ