„Nowa fala” w wiosennej kampanii Sizeer (wideo)
W telewizji startuje największa w historii kampania reklamowa sklepów odzieżowych Sizeer (Marketing Investment Group). Akcję MIG przygotował wspólnie z firmami S4, Outstanding Studios i Intermedia.
Rozpoczęta właśnie kampania sklepów Sizeer ma budować ich wizerunek jako punktów skierowanych do młodych, energicznych ludzi, którzy szukają wysokiej jakości ubrań do noszenia na co dzień. - Sizeer to moda miejska, na ulicę, dla wszystkich, którzy szukają oryginalności i odrębności, chcą wyróżniać się w tłumie, lubią zabawę, spędzają wolny czas przy miejskiej rampie, korzystają ze wszystkich możliwości kultury street - opisuje przekaz akcji Katarzyna Zima-Bodziony, marketing manager marki Sizeer w Marketing Investment Group.
Akcja obejmuje prawie 2 tys. emisji 30-sekundowych spotów m.in. w TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TTV, Polsat Sport, Polsat Film, Polsat Food, Polsat News, MTV Polska, Viva Polska, 4fun.tv, Comedy Central, Ale Kino i Canal + Sport, ok. 250 wyświetleń billboardów sponsorskich m.in. przed programami „Kuba Wojewódzki” i „Tylko muzyka. Must be the music” oraz ok. 200 emisji skrzydełek reklamowych w MTV i Vivie. Pod koniec marca kampania obejmie internet (TVN Player i Ipla) oraz kina (Multikino, Cinema City i Helios). Potrwa do końca kwietnia.
Scenariusz reklamy przygotowała S4 we współpracy z departamentem marketingu MIG, jej produkcją i montażem zajęła się firma Outstanding Studios, a media zaplanował i kupił dom mediowy Intermedia.
Dołącz do dyskusji: „Nowa fala” w wiosennej kampanii Sizeer (wideo)