Nordea - Top Reklama 2003
Reklama Nordea Bank Polska została uznana za Top Reklamę 2003 "Dziennika Bałtyckiego"
- To wyróżnienie ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ zostało przyznane przez największą i najbardziej poczytną gazetę codzienną Pomorza - regionu, w którym Nordea Bank Polska ma swoje korzenie - mówił Kazimierz Głowacki, członek zarządu banku Nordea. - Cieszy nas, że odbiorcom naszej reklamy spodobał się sposób przekazu wartości ważnych dla naszego banku: związków z regionem Morza Bałtyckiego, otwartości na nowe idee, dynamiki rozwoju, troski o Klienta.
Koncepcja nagrodzonej reklamy powstała w Departamencie Marketingu i Komunikacji banku Nordea. Reklamę zamieszczono w szwedzko- i duńskojęzycznych dodatkach do "Dziennika Bałtyckiego" dystrybuowanych na bazach promowych w Gdańsku i Gdyni.
Konkurs "Dziennika Bałtyckiego" na Top Reklamę organizowany jest od 1995 r. O wyborze najlepszej reklamy decyduje kapituła konkursowa w składzie: Krzysztof Kwiatkowski (gdański oddział NBP), Zbigniew Canowiecki (Centrostal SA), Jan Zarębski (Lonza Nata), Wojciech Szczurek (prezydent Gdyni), Mariusz Gawron (G.I. Hossa), Yann Gontard, Mirosław Kowalski (Polskapresse), Krzysztof Krupa (Prasa Bałtycka), Alicja Kozakiewicz (Prasa Bałtycka). Kapituła zbiera się raz na trzy miesiące, wybierając reklamę kwartału. Wyróżnione w ten sposób reklamy kandydują następnie do nagrody dla reklamy roku. Zwycięzca otrzymuje statuetkę i całą kolumnę w "Dzienniku Bałtyckim".
Dołącz do dyskusji: Nordea - Top Reklama 2003