Nominacje do KTR 2014: najwięcej dla DDB, Havas i Saatchi & Saatchi
Ogłoszono listę nominowanych prac w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Najwięcej szans na nagrody mają agencje DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
DDB Warszawa otrzymała 23 nominacje (w tym trzy wspólnie ze studiem Platige Image): po cztery w kategoriach Media i Warsztat Film/Radio, po trzy w kategoriach Active Advertising, Film, Media Interaktywne i Ilustracja, dwie w kategorii Kampania i jedną w kategorii Design.
Havas Worldwide Warsaw przyznano 16 nominacji (m.in. pięć w kategorii Media i cztery w kategorii Media Interaktywne), a Saatchi & Saatchi Interactive Solutions - 15 (z czego aż osiem w kategorii Active Advertising).
W kategorii Kampania tak samo jak DDB Warszawa i Havas Worldwide Warsaw dwie nominacje ma Ogilvy & Mather Advertising.
W kategorii Fotografia po dziewięć nominacji otrzymały firmy Photoby i Shootme, a w kategorii Warsztat Film/Radio siedem nominacji uzyskało studio Platige Image (z czego pięć za projekty zrealizowane razem z innymi firmami).
W tym roku prace zgłoszone do konkursu ocenia prawie 100-osobowe jury kierowane przez Jeffa Benjamina, chief creative officera w JWT North America/ JWT New York (więcej na ten temat). Nagrody zostaną wręczone 8 maja podczas gali w Teatrze Polskim.
W ubiegłorocznej edycji KTR nie przyznano Grand Prix, a najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi (zobacz szczegóły).
NOMINACJE W POLSKIM KONKURSIE REKLAMY KTR 2014
(kliknij w tabelkę, żeby powiększyć)
Pozostałe nominacje na drugiej podstronie
1 2
Dołącz do dyskusji: Nominacje do KTR 2014: najwięcej dla DDB, Havas i Saatchi & Saatchi