Noble Bank z luksusowym serwisem internetowym
Serwis internetowy Noble Banku został udostępniony w nowej odsłonie, utrzymanej w luksusowej stylistyce. Jej przygotowanie i wdrożeniem zajęło się studio kreatywne Huncwot.
Na nowej stronie Noble Banku oferowane przez niego produkty i usługi prezentowane są w formule mozaiki. Dostępna jest też opcja bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem banku, a dodatkowo użytkownicy mogą dodawać poszczególne przeglądane usługi do „koszyka“ tematów takiej rozmowy. W serwisie znajduje się także mapa prezentująca poprzez Google Street View lokalizację każdego z 17 oddziałów Noble Banku.
- Nasz bank jest skierowany do najzamożniejszych, najbardziej wymagających klientów, która dlatego potrzebuje szczególnej oprawy wizualnej - uzasadnia Katarzyna Grzybczak, dyrektor marketingu Noble Bank. - W nowym serwisie położyliśmy duży nacisk na elementy wizerunkowe: wykorzystaliśmy rozwiązania wizualne charakterystyczne raczej dla dóbr luksusowych niż dla typowej komunikacji banków. Poprzez swój minimalistyczny wygląd i treść, ograniczoną do niezbędnego minimum, grafika nawiązuje do stron internetowych takich marek jak Bentley, Moët & Chandon czy Chanel, będących ikonami luksusu na świecie. Minimalizm w designie - kolorze, architekturze informacji i treści - podkreśla elegancję, wyjątkowość i subtelność marki. Jednocześnie, dobór zdjęć symbolizujących ponadczasowe wartości i tradycję, oddaje główny claim marki: „Noble Bank – Bank na pokolenia” - opisuje Grzybczak.
Strona działa pod niezmienionym adresem noblebank.pl
Dołącz do dyskusji: Noble Bank z luksusowym serwisem internetowym