Nikon: 340 zł do wyjęcia
Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiaływspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x.
Ogólnoświatowa promocja została zorganizowana z okazji 90 leciapowstania firmy Nikon i polega na zwrocie części kwoty wydanejprzez Klienta na zakup wybranych modeli aparatów.
Jako wsparcie promocji Agencja Paralotna przygotowała specjalnąkreację pod hasłem "340 zł do wyjęcia" oraz oparty na niej pakietmateriałów do punktów sprzedaży (plakaty, spot reklamowy dowyświetlania na monitorach). W zakresie ATLu promocji towarzyszykampania internetowa na najważniejszych portalach fotograficznychoraz na interia.pl, wp.pl oraz gadu-gadu.
@##cmd=file;file='Nowy-2we.jpg'##@
Czas trwania kampanii: czerwiec - sierpień 2007
Klient: Nikon
Przedst. klienta: Agnieszka Bischoff
Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna
Przedst. agencji: Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Art director: Janusz Gałuszka
Copywriter: Florian Malak.
Dołącz do dyskusji: Nikon: 340 zł do wyjęcia