SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nietypowa kampania radia Flash

"Spadać na drzewo! My nie trujemy" - to hasło kampani billbordowej Radia Flash, której bohaterami są ... szympansy

Od 16 października ruszyła kampania billboardowa śląskiego Radia Flash. Trzy kreacje przedstawiające człekokształtne ssaki głoszą: bez ważniaków, bez propagandy, bez brukowych tragedii. Towarzyszy im hasło "Spadać na drzewo" oraz slogan stacji "My nie trujemy". Radio Flash poprzez ten przekaz deklaruje swój lekki, oszczędny w słowa, a zarazem konkretny, choć niestandardowy charakter.

Wykorzystanie billboardów jest kontynuacją rozpoczętej we wrześniu intensywnej kampanii wizerunkowej. Działaniami promującymi stację do tej pory były: konkurs "Wstrząśnięte nie Mieszane" oraz ustanowienie rekordu świata w długości prowadzenia audycji radiowej (przypomnijmy: ze specjalnie skonstruowanego studia umieszczonego w jednym z centrów handlowych prezenter Radia Flash - Bogdan Widawka - prowadził audycję przez 108 godzin non stop).

Kampania przewidziana jest na okres dwóch tygodni i obejmuje 19 miast aglomeracji. Tak duża rozpiętość działań promocyjnych związana jest z dużym, jak na stację lokalną, zasięgiem - Radio Flash słychać na Śląsku, w Zagłębiu i na Podbeskidziu. Dynamikę i nowoczesność stacji dodatkowo podkreśli element, który od lat z powodzeniem stosowany w krajach Europy Zachodniej - skrócenie czasu ekspozycji do połowy miesiąca.

Dołącz do dyskusji: Nietypowa kampania radia Flash

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl