Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always „Like a girl” (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona globalnej kampanii reklamowej marki wkładek i podpasek Always (Procter & Gamble) pod hasłem „Like a girl”. Akcję przygotowała agencja Leo Burnett.
Procter & Gamble rozpoczął globalną kampanię marki Always pod hasłem „Like a girl” latem ub.r. Działania miały dodać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny (zobacz szczegóły).
Podobnie jak w poprzednich reklamach bohaterkami nowego spotu są kilkunastoletnie dziewczyny, które mówią o ograniczeniach, jakie przynosi im codzienne życie. O tym, że są postrzegane jako słabsze od chłopców, że wiele rzeczy robią gorzej od nich, że nie są silne, odważne itp. W konsekwencji czują się mniej pewne siebie.
Always zapewnia, że chce to zmienić. Symbolem tego są kartonowe pudła z wypisanymi przez bohaterki reklamy ograniczeniami, które pod koniec spotu dziewczyny demolują. Reklamę, podobnie jak poprzednią, wyreżyserowała dokumentalistka Lauren Greenfield.
Pierwsza odsłona kampanii „Like a girl” otrzymała Grand Prix w kategorii PR oraz kilka Lwów na tegorocznym festiwalu Cannes Lions (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always „Like a girl” (wideo)