SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku

Fortis Bank pod hasłem "Nowy gatunek zysku" rozpoczyna kampanię reklamową swojego funduszu inwestycyjnego. Akcja, przedstawiająca wymyślone zwierzę: Niedźwiedzia Byczego, obejmuje przede wszystkim BTL i direct marketing.

Startująca właśnie kampania reklamowa funduszu inwestycyjnego Fortis Banku jest utrzymana w stylistyce starodawnych rycin i relacji z wyprawy badawczej. Akcja przedstawia nowy gatunek zwierzęcia - Niedźwiedź Byczy, czyli Ursus Minotauri, mający symbolizować zalety tej oferty: wolne od podatku zarabianie zarówno na spadkach, jak i na zyskach oraz ochronę kapitału.

fortisbank

Akcja jest prowadzona w "Rzeczpospolitej", lecz przede wszystkim obejmuje BTL i direct marketing, m.in. materiały POS w placówkach Fortis Banku oraz nadruki na koszulkach dla klientów i  dziennikarzy ekonomicznych. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały kwiecień - przygotowała agencja reklamowa AirAgency, natomiast zakupem mediów Fortis Bank zajął się we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl