Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku
Fortis Bank pod hasłem "Nowy gatunek zysku" rozpoczyna kampanię reklamową swojego funduszu inwestycyjnego. Akcja, przedstawiająca wymyślone zwierzę: Niedźwiedzia Byczego, obejmuje przede wszystkim BTL i direct marketing.
Startująca właśnie kampania reklamowa funduszu inwestycyjnego Fortis Banku jest utrzymana w stylistyce starodawnych rycin i relacji z wyprawy badawczej. Akcja przedstawia nowy gatunek zwierzęcia - Niedźwiedź Byczy, czyli Ursus Minotauri, mający symbolizować zalety tej oferty: wolne od podatku zarabianie zarówno na spadkach, jak i na zyskach oraz ochronę kapitału.
Akcja jest prowadzona w "Rzeczpospolitej", lecz przede wszystkim obejmuje BTL i direct marketing, m.in. materiały POS w placówkach Fortis Banku oraz nadruki na koszulkach dla klientów i dziennikarzy ekonomicznych. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały kwiecień - przygotowała agencja reklamowa AirAgency, natomiast zakupem mediów Fortis Bank zajął się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Niedźwiedź Byczy reklamuje "nowy gatunek zysku" w Fortis Banku