“Nie mów pannie młodej” jesienią w TLC, więcej polskich produkcji w 2012
W jesiennej ramówce kanału TLC znajdzie się pierwsza polska produkcja - reality-show “Nie mów pannie młodej”, w którym panowie młodzi będą szykować ślub w tajemnicy przez swoimi wybrankami. Kolejne lokalne programy stacja zapowiada na przyszły rok.
“Nie mów pannie młodej” to polska wersja brytyjskiego formatu “Don't tell the bride”. W każdym odcinku poznamy nową młodą parą, która otrzyma 40 tys. zł na zorganizowanie ślubu i wesela. - Haczyk polegać będzie na tym, że wszelkie decyzje będzie mógł podejmować pan młody, panna młoda nie będzie mogła o niczym wiedzieć - opisywał na konferencji Paul Welling, SVP head of channels w Discovery Networks CEEMEA. Przyszła mężatka zobaczy męża ponownie w dniu przygotowanego przez niego ślubu.
Program będzie mieć 10 odcinków, w ośmiu wystąpi po jednej parze, dwa ostanie to odcinki z materiałami best of i making of. “Nie mów pannie młodej” produkuje brytyjska firma Rivalde, zdjęcia jeszcze trwają. Emisja reality-show planowana jest w piątki o 21.30 począwszy od 14 października br.
Spośród zagranicznych produkcji jesienią br. widzowie TLC zobaczą m.in. programy “Moje wielkie cygańskie wesele”, w którym podglądać będą życie irlandzkich Cyganów, “Małżeństwo w dżungli” (zobaczymy tam jak para wysłana do dżungli spróbuje przeżyć cztery dni mając jedynie nóż), “Zwierzęca obsesja” (dokumentalna seria o ludziach nałogowo kochających zwierzęta) czy “Seks nastolatków” (eksperci będą w nim rozwiązywać problemy nastolatków). W ramówce będzie też drugi sezon serialu obyczajowego “Parenthood”.
Jak zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Bilińska, channel director w Discovery Networks CEEMEA, kolejne polskie programy pojawią się na antenie TLC w 2012 roku. W każdym sezonie będzie na pewno jeden lokalny format, a może nawet więcej niż jeden. W przyszłym roku kanał ma zacząć pokazywać też kontent z amerykańskiej stacji OWN, sygnowanej marką Oprah Winfrey.
TLC w październiku br. obchodzić będzie rok istnienia. - Stacja osiągnęła ogromny sukces. To teraz największa kobieca marka lifestylowo - rozrywkowa w Polsce - podkreślał Paul Welling. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement od wielu miesięcy kanał nie znika z czołówki najchętniej oglądanych stacji lifestylowych. W lipcu br. udział TLC wyniósł 0,52 proc. co dało mu pozycję lidera przed TVN Style (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: “Nie mów pannie młodej” jesienią w TLC, więcej polskich produkcji w 2012