„Nie ma Podlaskiego” w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego
Z początkiem maja rusza kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Drosed) skierowana do młodzieży. Akcję przygotowała agencja Brandcomm Polska.
Nowa kampania Pasztetu Podlaskiego jest oparta na dwóch wariantach reklam pokazujących młode osoby oraz opatrzonych hasłami „Nie ma Podlaskiego, nie wchodzi” i „Nie ma Podlaskiego, nie ma weekendu”. W takiej samej konwencji kreatywnej była utrzymana ubiegłoroczna kampania produktu (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).
Obecna akcja w internecie jest skierowana do konsumentów w wieku 18-25 lat. Obejmuje reklamy w serwisach odwiedzanych przez takich użytkowników oraz działania na Facebooku (m.in. aplikacja konkursowa).
Ponadto kampania jest prowadzona na nośnikach outdoorowych (billboardy 6x3, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej, nośniki w autobusach) w 10 miastach (m.in. w Łodzi, Rzeszowie, Białymstoku, Toruniu i Poznaniu). Te reklamy są skierowane do osób w wieku 20-35 lat.
Akcja potrwa do końca czerwca. Za jej koncepcję i kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Brandcomm Polska.
Dołącz do dyskusji: „Nie ma Podlaskiego” w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego