Przez mecz Czarnogóra-Polska stacja TVN nie pokaże odcinka „MasterChef Junior”
Telewizja TVN w najbliższą niedzielę nie wyemituje kolejnego odcinka drugiej serii talent-show „MasterChef Junior”, ponieważ Polsat i Polsat Sport w tym czasie pokazywać będą mecz Czarnogóra-Polska.
„MasterChef Junior 2” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 19 lutego br. W najbliższą niedzielę (tj. 26 marca br.) stacja planowo miała pokazać piąty odcinek programu. Jednak na kilka dni przed jego emisją Telewizja TVN zmodyfikowała swoją ramówkę - zamiast talent-show, widzowie zobaczą komediowy film „Z ust do ust”.
Powodem tej decyzji jest mecz Czarnogóra-Polska, który niemal w tym samym czasie będzie transmitowany w Polsacie i Polsacie Sport - spotkanie na obu antenach rozpocznie się o godz. 20.45 (poprzedzi je studio, które w Polsacie rozpocznie się o 20.00, a w Polsacie Sport - już o 17.15).
Emisja piątego odcinka drugiej edycji „MasterChefa Juniora” odbędzie się zatem 2 kwietnia br. W związku z powyższą decyzją o tydzień przesunie się również emisja finału programu - odbędzie się on 30 kwietnia, a nie 23 kwietnia, jak wcześniej planowano.
To już nie pierwszy raz, kiedy to z powodu meczu piłki nożnej konkurencyjna TVN zmienia swoją ramówkę. W niedzielę, 11 października 2015 roku Polsat i Polsat Sport transmitowały decydujący mecz eliminacji do Euro 2016: Polska-Irlandia. Z tego powodu stacja nie pokazała wówczas kolejnych odcinków programów „Aplauz, aplauz!” i „MasterChef”. Nad odwołaniem emisji pozycji z niedzielnego wieczoru poważnie zastanawiała się też TVP1, ale ostatecznie publiczny nadawca nie wprowadził zmian w ramówce (o stałej porze pokazano wtedy serial „Dziewczyny ze Lwowa” i reality-show „Rolnik szuka żony”).
Pokazany tego dnia mecz zakończył się wygraną Polski 2 do 1 - tym samym nasza drużyna zapewniła sobie prawo występu w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej we Francji. Spotkanie było ratingowym hitem - pojedynek na obu antenach oglądało średnio 10,29 mln widzów, co przełożyło się na 57,59 proc. udziału w grupie 4+ i 62,08 proc. w 16-49.
Drugi sezon programu „MasterChef Junior” ogląda średnio 2,47 mln osób. Przekłada się to na 14,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,65 proc. w grupie 16-59 (dane dla trzech pierwszych odcinków).
Dołącz do dyskusji: Przez mecz Czarnogóra-Polska stacja TVN nie pokaże odcinka „MasterChef Junior”