Nice To Fit You zachęca do diety roślinnej i "adopcji" pszczół
Firma Nice To Fit You zajmująca się cateringiem dietetycznym w najnowszej kampanii promuje certyfikowaną znakiem V-Label dietę wegańską i dodatkowo zachęca do wspierania adopcji leśnych pszczół. Za realizację działań odpowiadają agencje H2O Creative i Media Republic.
W najnowszej kampanii pod szyldem #NiceToBeeGreen marka wykorzystuje moment, w którym ludzie wytyczają sobie nowe postanowienia. Wychodzi naprzeciw wszystkim, którzy w Nowym Roku chcieliby wprowadzić do swojej diety więcej zdrowych produktów roślinnych i wytrwać w tym postanowieniu jak najdłużej. Dlatego promuje dietę wegańską oferowaną pod marką V-Lebel.
Dodatkowym atutem przejścia na dietę roślinną w Nice To Fit You ma być to, że jedząc zdrowo, pomagamy także polskim pszczołom.
- Chcieliśmy podarować naszym klientom dodatkową motywację do podejmowania roślinnych postanowień noworocznych. Wyznaczyliśmy więc cel wspólnego zaadoptowania miliona pszczół, poprzez zbudowanie nowych uli i miejskich pasiek - aby pszczoły miodne znalazły korzystne warunki do życia i mogły skutecznie zapylać okoliczne rośliny - mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy zamówić na dowolny okres jedną z dwóch diet - 100% Vegan lub Veggy. Nad całą akcją od początku czuwają specjaliści z Pszczelarium. W finale akcji, który planowany jest na wiosnę 2022 r., zadbają o nowe miejsca do życia dla zaadoptowanych pszczół. Marka Nice To Fit You będzie relacjonować przebieg tego wydarzenia na swoich kanałach w mediach społecznościowych.
W akcji Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr
Podobnie jak w poprzedniej kampanii, komunikacja opiera się na charakterystycznym haśle „można? można!”, a ambasadorami akcji są polskie gwiazdy filmowe - Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr. Na potrzeby kampanii powstała specjalna sesja zdjęciowa oraz zostały nakręcone 15-sekundowe i 6-sekundowe spoty reklamowe, w których aktorzy zachęcają klientów Nice To Fit You do podjęcia wyzwania #NiceToBeeGreen.
W ramach działań powstały również materiały wideo ukazujące zalety korzystania z innowacyjnych ścieżek zakupowych Nice To Fit You, m.in. ścieżki Flexi. Kampania jest emitowana w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www, landing page'ach oraz w e-mail marketingu.
Za strategię komunikacji, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic.
Dołącz do dyskusji: Nice To Fit You zachęca do diety roślinnej i "adopcji" pszczół