SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Newspoint zmienia wizerunek, nowe logo i strona internetowa

Zajmująca się monitoringiem internetu i mediów firma Newspoint zmieniła swoją identyfikację wizualną wprowadzając nowe logo oraz materiały graficzne związane z marką. Przebudowie uległa też strona internetowa, pojawiły się na niej możliwości analizowania danych na temat influencerów i metadanych z mediów społecznościowych.

Newspoint jest obecny na polskim rynku od 2007 r. Został wprowadzony jako rozwiązanie do monitoringu serwisów internetowych i był pierwszą tego typu usługą w Polsce. W kolejnych latach oferta Newspoint poszerzyła się o system monitorujący media społecznościowe i tradycyjne, a także o badania i analizy.

Teraz firma poinformowała o dokonaniu istotnych zmian wizerunkowych. Obejmują one przede wszystkim nowe logo oraz materiały graficzne stosowane w komunikacji zewnętrznej.

W komunikacie podkreślono, że nowe logo firmy bazuje na zapisie nazwy Newspoint. Charakterystycznym elementem wyróżniającym w logotypie jest pomarańczowa kropka umieszczona pod „i”. Ma ona symbolizować dane, które zebrane spośród miliardów innych „kropek” są zagregowane, uporządkowane i filtrowane zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Newspoint - poprzednie logo

Newspoint - nowe logo

- Wyobraźmy sobie sytuację, że szukamy informacji na temat influencerów dowolnej marki – sugeruje Robert Stalmach, CEO Newspoint wyjaśniając motywy zastosowania nowego znaku graficznego. - Kluczową rzeczą jest ustalenie parametrów wyszukiwania takich jak typy analizowanych mediów, zasięg, płeć, wydźwięk, wartość reklamowa. W oparciu o te kryteria jesteśmy w stanie dostarczyć użytkownikom precyzyjne wyniki wyszukiwania z całego świata. W tym właśnie tkwi siła Newspoint. I to symbolizuje nasze logo.

Firma podkreśla też, że kluczowym elementem zmiany jest nowy panel Newspoint. Prostota użytkowania połączona z funkcjonalnością to jego główne założenia projektowe.

Obsługa nowego panelu Newspoint ma być w pełni intuicyjna, a klient może w łatwy sposób samodzielnie tworzyć profile, zapytania, przeglądać wyniki, statystyki i konfigurować alerty. Nowością w panelu jest możliwość analizowania danych na temat influencerów i metadanych z mediów społecznościowych (lajków, udostępnień, komentarzy, wyświetleń, followersów).

Dołącz do dyskusji: Newspoint zmienia wizerunek, nowe logo i strona internetowa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wierny
Mnie najbardziej zaskoczyła zmiana całej strony radia kolor. Ale to, że wzięto pod uwagę jakby wszystko co trzeba najbardziej - odbiorcę, sposób wykorzystania strony - zasługuje na pochwałę bo świetnie podołano zadaniu. Długo szukać nie musiałem żeby znaleźć to http://netgraf.pl/blog/radio-kolor-103-fmcase-study,8 i muszę przyznać, że do opisywania step by step też mają talent, bo się można nauczyć przy okazji co trzeba brać pod uwage i dlaczego.
0 0
odpowiedź