Newbridge Poland w nowej strategii stawia na lokalną społeczność
Centra handlowe należące do Newbridge Poland - krakowskie CH Czyżyny, toruńskie CH Bielawy i łódzkie CH Guliwer - nową strategię marketingową. Opiera się na community relations i współpracy z najbliższym sąsiedztwem.
W działaniach community relations Newbridge Poland dostrzega ogromną szansę dla swoich obiektów.
- Galerie muszą myśleć globalnie, ale działać lokalnie. W osadzaniu centrów handlowych na rynku niezwykle ważne jest dziś to, aby klient zaczął traktować je jako „swoje”. Taki efekt można osiągnąć zacieśniając więzi ze społecznością lokalną np. poprzez wspólne projekty lub wydarzenia stworzone dla tych osób - mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.
Nowa strategia marketingowa, wdrażana jest od stycznia tego roku w CH Czyżyny w Krakowie, CH Bielawy w Toruniu i CH Guliwer w Łodzi.
- Na centra handlowe w Krakowie, Toruniu i Łodzi patrzymy nie tylko jak na miejsca, w których robi się zakupy, ale także jak na przestrzeń, w której spotyka się całe sąsiedztwo. To stało się podstawą nowej strategii, w której lokalna społeczność znalazła się w centrum zainteresowania - mówi Drzewiecka.
Dołącz do dyskusji: Newbridge Poland w nowej strategii stawia na lokalną społeczność