Neuron zajmie się obsługą Fundacji Neurostrategii Neuronet
Do grona klientów agencji Neuron PR dołączyła Fundacja Neurostrategii Neuronet, założona przez epileptologa dra n. med. Piotra Zwolińskiego. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji oraz wsparcie inicjowanych i koordynowanych przez Fundację projektów.
Neuron został wybrany w drodze przeglądu ofert, szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie podano.
Umowa podpisana jest na czas nieokreślony.
Fundacja Neurostrategii Neuronet zajmuje się szerzeniem najnowszej wiedzy na temat chorób neurologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem epilepsji, zarówno wśród lekarzy neurologów, jak również wśród pacjentów i opinii publicznej. Jednym z celów działań organizacji jest stworzenie, przy wykorzystaniu nowych technologii i eksperckiej wiedzy, systemu skutecznej opieki nad pacjentami, który spowoduje poprawę jakości życia osób cierpiących na epilepsję oraz ich rodzin.
Dołącz do dyskusji: Neuron zajmie się obsługą Fundacji Neurostrategii Neuronet