Network PR dla 'Podziel się Posiłkiem'
Network Public Relations kolejny raz odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR ogólnopolskiego programu Podziel się Posiłkiem.
Organizatorami programu są Danone i Fundacja Polsat, a Partnerem Strategicznym – Banki Żywności.
Agencja wspiera działania w zakresie komunikacji programu Podziel się Posiłkiem, problemu niedożywienia dzieci w Polsce oraz w zakresie opracowania strategii działań i ich realizacji. Są to m.in. media relations, budowanie relacji i zarządzanie komunikacją z liderami opinii, agencja odpowiada również za opiekę nad portalem i za treści materiałów umieszczane na www.podzielsieposilkiem.pl .
W związku z prowadzeniem projektu, dział CSR agencji Network PR poszerzył się o osobę Magdaleny Bajon, która dołączyła do zespołu na stanowisku Account Executive.
Program Podziel się Posiłkiem ma na celu przyczynienie się do wyeliminowania niedożywienia dzieci w Polsce. Celem czwartej edycji jest wsparcie i aktywizacja tych, którzy chcą walczyć z problemem niedożywienia na poziomie lokalnym. Organizatorzy zakładają, że w całej Polsce powstanie w tym roku co najmniej 500 lokalnych koalicji, w ramach których biznes, samorząd, organizacje pozarządowe i media będą razem skutecznie walczyć z niedożywieniem.
Inauguracja programu Podziel się Posiłkiem odbyła się 27 września w Radomiu koncertem z udziałem gwiazd polskiej estrady. Podczas koncertu swoją trasę rozpoczął TIR Podziel się Posiłkiem, który przez półtora miesiąca dojedzie do 7 kolejnych miast. Zbiórkom żywności towarzyszyć będą wydarzenia kulturalne, koncerty i pikniki rodzinne.
Ponadto w ramach programu grantowego Danone „Masz pomysł? Podziel się posiłkiem!”, po raz trzeci przyznane zostaną 32 dotacje na realizację działań lokalnych zmniejszających niedożywienie i jednocześnie wspierających wszechstronny rozwój dzieci i młodzieży.
Nowym elementem programu jest Akademia Podziel się Posiłkiem, której celem jest dotarcie do szkół i organizacji w Polsce z wiedzą na temat skutecznych sposobów walki z niedożywieniem dzieci poprzez korzystanie z dostępnych źródeł pomocy, a także poprzez tworzenie koalicji lokalnego biznesu, samorządu, mediów i organizacji społecznych.
Wzorem lat ubiegłych we wrześniu i październiku konsumenci mogą wesprzeć program, kupując produkty Danone z logo „Podziel się posiłkiem”. Część zysku ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazana na walkę z niedożywieniem dzieci w Polsce
Podczas trzech edycji programu organizatorzy przyczynili się do wydania 2 217 391 posiłków, które za pośrednictwem 1274 organizacji i instytucji trafiły do dzieci. Z programu grantowego skorzystały 42 organizacje z całej Polski.
Dołącz do dyskusji: Network PR dla 'Podziel się Posiłkiem'