SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia: nowa oferta internetowa „Dropss” kosztuje zawsze 49,90 zł

Netia wprowadziła ostatnio nową markę i ofertę „Dropss”, umożliwiającą dostęp do internetu o przepustowości łącza do 20 Mb/s bez limitów transmisji danych. Jednocześnie operator musiał się tłumaczyć z niejasności w cenniku i zmienić regulamin usługi.

„Dropss” to nowa oferta Netii skierowana do klientów indywidualnych korzystających z usług internetu stacjonarnego (na łączach d. Neostrady - Orange Polska). Operator promuje ją jako „czysty internet”, bez dodatkowej opłaty za utrzymanie łącza i przymusowego posiadania telefonu stacjonarnego. Użytkownik nie musi też podpisywać umowy na czas określony. Abonament wynosi 49,90 zł miesięcznie, a aktywacja jednorazowo kosztuje 49 zł brutto.

Jednak w regulaminie i opublikowanym pierwotnie cenniku usługi - na co zwrócili uwagę internauci i media - pojawiły się niejasności dotyczące jej ceny po okresie promocyjnym, mogące wprowadzać w błąd klientów.

Operator tłumaczy, że niejasności te wynikały z automatycznego zastosowania w pierwotnie opublikowanym regulaminie standardowych zapisów z cenników Netii, które występują w przypadku umów promocyjnych i de facto nie mają zastosowania w przypadku umów bezterminowych.

- W przypadku oferty Dropss, klientów Netii obowiązuje umowa bezterminowa bez żadnych dodatkowych zapisów szczegółowych, zatem opłata dla nich jest zawsze stała i wynosi 49,90 zł/miesięcznie - zapewnia operator, który jednocześnie wprowadził stosowne zmiany w regulaminie.

Dołącz do dyskusji: Netia: nowa oferta internetowa „Dropss” kosztuje zawsze 49,90 zł

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wdrn
Co do ofert Netii stwierdzam wprost lepiej sobie darujcie.
Przez 3 miesiące czekam na szybszy internet z Netii - co dzwonię to ta sama historyjka od infolinii z kolejnym okresem rozliczeniowym będzie to wprowadzone i tak już czekam płacąc za 4M jak za 20M.
odpowiedź
User
Robin_Otzi
mi pozostaje poczekać długo do zakończenia umowy w Orange gdzie płacę ponad 2 razy więcej
a prędkość pewnie będzie porównywalna!
odpowiedź
User
Wesoły_Troll
Oj Netia Netia:( Przez kilka lat kożystałem z ich internetu i był to prawdziwy koszmar. Ciągłe błedy spowodowane jakością położonego przez nich kabla i zbytnim oddaleniem od centralki;/ a tłumaczenia zawsze te same: "nie możemy wymienić kabla bo rolnicy zasiali coś tam na polach". Rolnicy "cośtam" zebrali a oni nadal nie mogli kabla wymienić...
odpowiedź