SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix wprowadzi nowe reklamy, sponsoring i opcje pomiarów

W 2024 roku Netflix zaoferuje reklamodawcom z całego świata nowe dane pomiarowe umożliwiające „weryfikację kampanii” za pośrednictwem zewnętrznych dostawców. Ma wprowadzić również innowacje w zakresie reklam i sponsoringu.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Netflix przeprowadził globalną weryfikację przez strony trzecie od Integral Ad Science i DoubleVerify, a także dane pomiarowe/wyniki biznesowe od EDO Inc. Netflix uruchomił także pomiary Nielsen One w USA. 

W nadchodzącym roku Netflix zaoferuje marketerom nowe możliwości reklamowe, w tym specjalny pakiet medialny umożliwiający dostęp do widzów korzystających z opcji reklam. 

I tak np. po obejrzeniu trzech kolejnych odcinków, w których marketerzy zaprezentują swój film, widzowie otrzymają czwarty odcinek bez reklam. Odcinek ten będzie zawierał wstępną wiadomość od reklamodawcy.

Ponadto na początku 2024 r. reklamodawcy będą mogli używać swoich kodów QR w kreacjach z opcją reklam w USA. Platforma zapowiada ponadto, że w przyszłym roku radykalnie zwiększy liczbę sponsorów programów telewizyjnych.

Nowe oferty już z okazji świąt

Niedawno na potrzeby nowego sezonu programu randkowego „Love Is Blind” Netflix nawiązał współpracę ze sponsorem Smartfood firmy Frito Lay. Wkrótce ogłosi także sponsorów nowego reality show „Squid Game: The Challenge” – będącego spinoffem scenariusza dramatu o tym samym tytule – a także sponsorów finałowego sezonu „The Crown”.

W okresie świątecznym Netflix będzie oferować "sponsorowanie chwil” w ramach świątecznych zakupów mediów przez marketerów. Funkcja ta będzie dostępna pod koniec tego roku i będzie dostępna na całym świecie w 2024 r.

Amy Reinhard, prezes ds. reklamy usługi przesyłania strumieniowego w Netflix podaje w jednym z ostatnich komunikatów prasowych, że liczba aktywnych użytkowników platformy na całym świecie wynosi obecnie 15 milionów miesięcznie.

Netflix nie ujawnił swoich danych dotyczących miesięcznych aktywnych użytkowników w USA (MAU). Szacunki branżowe wskazują, że Netflix korzystający z opcji reklam ma około 5 do 6 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Netflix nie ujawnia, ilu ma subskrybentów w Polsce, jest u nas natomiast zdecydowanie najpopularniejszą platformą streamingową. We wrześniu br. odwiedziło go 9,65 mln użytkowników, spędzając średnio po 5 godzin, 34 minuty i 42 sekundy (według danych z Mediapanel, nieuwzględniających korzystania ze smart TV).

Globalnie Netflix na koniec września miał 247,15 mln subskrybentów, przez kwartał zyskał netto 8,76 mln. Kwartalne przychody koncernu zwiększyły się o 7,8 proc. do 8,54 mld dolarów, a zysk netto - z 1,4 do 1,68 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Netflix wprowadzi nowe reklamy, sponsoring i opcje pomiarów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl