Netflix będzie mieć swojego TikToka
Platforma streamingowa Netflix planuje rozwijać funkcję Fast Laughs z najzabawniejszymi scenami z filmów i seriali, którą wprowadziła w zeszłym roku. Tym razem jednak chce, by była ona dostępna także na telewizorach.
Niemal dokładnie rok temu Netflix zaprezentował Fast Laughs. Nowa funkcja dla użytkowników serwisu była reklamowana jako "TikTok dla fanów seriali i filmów". Fast Laughs pojawiło się w aplikacji mobilnej Netfliksa. Nowa funkcja zawierała krótkie, zabawne fragmenty ze znanych produkcji platformy streamingowej, które można było udostępniać w swoich mediach społecznościowych. Ta usługa była przygotowana z myślą przede wszystkim o najmłodszych użytkownikach serwisu, którzy potrzebują szybkich i konkretnych treści.
Z usługi nie mogli korzystać wszyscy użytkownicy aplikacji na telefony. Funkcja Fast Laughs trafiła do wybranej grupy i to tylko w kilku angielskojęzycznych krajach. Testy trwały kilka miesięcy.
Teraz gigant streamingowy chce przenieść "swojego TikToka" na telewizory z dostępem do ich aplikacji. Platforma liczy, że w ten sposób uda się jeszcze lepiej wypromować swoje najlepsze produkcje, które cieszą się największą popularnością, szczególnie wśród najmłodszych widzów. Funkcja ma być dostępna m.in. w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Na razie jednak z Fast Laughs nie skorzystają widzowie Netfliksa w Polsce.
Netflix liderem
Netflix to największa platforma streamingowa na świecie. W grudniu 2021 r. serwis osiągnął w Polsce swój kolejny rekordowy wynik - 13,3 mln użytkowników, co dało 44,9 proc. zasięgu.
Netflix jest najpopularniejszym serwisem VoD i OTT w Polsce od drugiej połowy 2019 r., dał się wyprzedzić jedynie w lutym ub.r., kiedy na należącym do Grupy TVN Discovery Playerze premierę miała komedia "Listy do M. 4", z powodu lockdownu nieemitowana wcześniej w kinach.
Dołącz do dyskusji: Netflix będzie mieć swojego TikToka