NBCU sprzedało 90 proc. czasu reklamowego przy olimpiadzie, na wypadek odwołania igrzysk - ubezpieczenie
Stacja NBC Universal (Comcast) poinformowała, że wyprzedała 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji z letnich igrzysk olimpijskich w Tokio. Nadawca nie obawia się ewentualnych strat na wypadek odwołania olimpiady - jest ubezpieczony.
Brian Roberts, prezes i dyrektor generalny Comcast Corp, podczas konferencji Morgan Stanley Media Investor w San Francisco powiedział, że NBCU liczy, że mimo koronawirusa letnia olimpiada w Tokio odbędzie się. - W przeciwnym razie mamy ubezpieczenie i ochronę umowną- powiedział. W przypadku tak wielkich wydarzeń staramy się przewidywać różne sytuacje, to co może się zdarzyć i zabezpieczamy się na wszelki wypadek. Więc nie powinno być strat, gdyby nie było olimpiady - dodał.
Comcast zapłacił 1,45 mld dolarów za prawa sportowe do transmisji w telewizji amerykańskiej letnich igrzysk olimpijskich w Tokio.
Niektórzy analitycy telewizyjni i inni szefowie mediów obawiają się, że bieżące problemy z koronawirusem w Azji mogą wpłynąć na wydarzenia sportowe i rozrywkowe w Japonii.
Dan Lovinger, wiceprezes wykonawczy ds. sprzedaży reklam NBC Sports Group poinformował, że stacja przekroczyła kwotę 1,25 mld dolarów w reklamie krajowej w Tokio. - To przekracza naszą całkowitą sprzedaż w Rio w 2016 roku i jest nowym rekordem olimpijskim – powiedział Lovinger. Dodał, że stacja sprzedała prawie 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji z z igrzysk olimpijskich w Tokio (większość wykupili sponsorzy).
Dołącz do dyskusji: NBCU sprzedało 90 proc. czasu reklamowego przy olimpiadzie, na wypadek odwołania igrzysk - ubezpieczenie