Naukowa Fundacja Polpharmy zatrudniła Heima PR
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy (NFP). Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności Fundacji w mediach społecznościowych, a także za wspieranie NFP w projektowaniu graficznym materiałów wykorzystywanych w komunikacji.
Heima PR odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności Fundacji założonej przez Polpharmę w 2001 roku w mediach społecznościowych oraz pozycjonowanie ekspertów. W ramach współpracy agencja zajmuje się też projektowaniem graficznym materiałów wykorzystywanych w komunikacji.
W planach na 2024 roku jest komunikacja w mediach społecznościowych m.in.: konkursu na najlepsze projekty badawcze w naukach farmaceutycznych i medycznych, Nagrody i Medalu im. prof. Kaliszana czy autorskiego projektu szkoły dla najlepszych studentów kierunków lekarskich “Medical School of Your Future. Inwestuj w siebie!”.
Agencja pomoże też w komunikacji 4 planowanych debat eksperckich, poświęconych faktom i mitom dotyczącym antybiotyków, szczepionek, sterydów i statyn.
Za koordynację prac po stronie agencji odpowiada właścicielka Heima PR, Monika Majcher.
Misją Naukowej Fundacji Polpharmy jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
Dołącz do dyskusji: Naukowa Fundacja Polpharmy zatrudniła Heima PR