SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Naturalnie pyszne!” napoje roślinne w kampanii promującej markę Sante Organic

17 stycznia br. rozpoczyna się kampania promująca napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych szeroko działaniach akcentowane będą wyróżniki asortymentu Sante Organic, jakimi są przede wszystkim krótka lista składników, certyfikat BIO oraz doskonały smak. Działania realizują agencje GPD, Starcom i Quality PR.

Kampania pod hasłem „Naturalnie pyszne” ma też zachęcać konsumentów do odkrywania różnorodnych możliwości kulinarnego wykorzystania napojów roślinnych. Akcja promocyjna prowadzona będzie wielokanałowo i obejmie stacje telewizyjne, prasę, digital, eventy oraz działania PR.

- Naszym celem jest zakomunikowanie istotnych - z punktu widzenia współczesnych konsumentów -  atutów napojów Sante Organic - mówi Edyta Lewandowska, dyrektor marketingu w firmie Sante. – Nasze produkty znakomicie wpisują się w nowe trendy – m.in. fleksitarianizm, rosnącą świadomość dotyczącą składu wybieranych produktów oraz coraz większe zainteresowanie artykułami ekologicznymi i bio. W kampanii chcemy w ciekawy, a jednocześnie klarowny sposób zaakcentować to, co wyróżnia nasze produkty – czysta etykieta, certyfikat BIO, różnorodność smaków.

Przygotowany spot telewizyjny utrzymany jest w lekkiej konwencji i pokazuje, że napoje roślinne Sante Organic to idealny produkt dla całej rodziny.

- Po napoje roślinne sięgają weganie, wegetarianie czy fleksitarianie, ale nie tylko - podkreśla Lewandowska. – W naszej kampanii podkreślamy, że to świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zadbać o zdrową i urozmaiconą codzienną dietę. Jednocześnie chcemy inspirować do różnorodnego wykorzystania naszych napojów, również jako składnika ciekawych dań.

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD, a zakupem mediów zajmuje się Starcom. Działania PR prowadzi agencja Quality PR.

 

Dołącz do dyskusji: „Naturalnie pyszne!” napoje roślinne w kampanii promującej markę Sante Organic

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
już nie kupuje SANTE
Czy w tej firmie nadal stosuje się mobbing?
0 0
odpowiedź
User
Klientka
Niestety reklama nie wypada swobodnie i naturalnie. Chłopiec nawet nie próbuje połykać napoju, a wąsy ma jakby spieniony plyn pił. Wygląda to sztucznie i nienaturalnie. A szkoda, bo wystarczyłyby drobne zmiany...
0 0
odpowiedź
User
Klient
Niestety reklama wręcz pastiszowa, ale to nie jest najgorsze, najgorsze jest wykonanie piosenki przewodniej, wykonawczyni ewidentnie brakło skali głosu, końcowe "pienia" na słowach "certyfikat BIO" mrożą krew w żyłach. Szkoda, bo bardzo lubię produkty tej firmy, a ktoś kompletnie schrzanił im kampanię reklamową.
0 0
odpowiedź