SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

National Geographic Traveler co dwa miesiące

National Geographic Traveler, wydawany dotychczas jako turystyczne wydanie specjalne Magazynu National Geographic, od najbliższego numeru (luty-marzec 2006) będzie samodzielnym pismem dostępnym na rynku regularnie co dwa miesiące.

National Geographic Traveler jest najchętniej czytanym na świecie magazynem o podróżach, łączącym praktyczne informacje turystyczne z najwyższej jakości fotografią. Wydawany w języku angielskim, hiszpańskim, holenderskim, hebrajskim, chińskim i rosyjskim dociera do ponad 700 tysięcy prenumeratorów.

Jako wydanie specjalne Magazynu National Geographic polska edycja Travelera ruszyła na początku 2005 roku.

      

- Poprzedził ją doskonale odebrany przez czytelników numer sygnalny opisujący 50 miejsc na podróż życia. Traveller to propozycja dla wszystkich, którzy wybierają się w podróż, chcą poczuć jej przedsmak, szukają inspiracji lub praktycznych informacji. To także odpowiedź na potrzeby wyrażane przez czytelników National Geographic. - Od dawna dochodziły do nas sygnały, że na łamach Magazynu National Geographic opisujemy miejsca i wyprawy zazwyczaj niedostępne dla podróżujących Polaków, że brakuje czytelnikom wskazówek i rad doświadczonych podróżników, innymi słowami, że brakuje im praktycznego magazynu o podróżach – mówi Marcin Jamkowski, redaktor naczelny obu magazynów. 

–  Moim zdaniem Traveller właśnie na takie potrzeby odpowiada. Pokazuje miejsca piękne, choć wcale nie te najbardziej znane. Zaprasza do niezwykłych zakątków w Polsce i Europie, ale przedstawia również kierunki bardzo egzotyczne. Opisuje sposoby niekonwencjonalnego spędzenia wolnego czasu podczas dalekich podróży i weekendowych wypadów, zawiera praktyczne informacje oraz ilustrowane znakomitymi zdjęciami relacje doświadczonych podróżników, którzy radzą gdzie i kiedy warto być, co zobaczyć, jakich potraw spróbować. W każdym numerze prezentujemy sylwetkę podróżnika i nie zapominamy o tych, którzy poszukują mocniejszych wrażeń w czasie swoich dalekich i bliskich podróży – dodaje Marcin Jamkowski.

Cały numer przygotowywany jest w całości przez zespół redakcyjny Wydawnictwa G+J RBA, licencjobiorcy National Geographic Society i nie jest przedrukiem amerykańskiego magazynu National Geographic Traveller.

Głównym tematem wydanego w miesiącu walentynek najnowszego numeru Travelera jest Paryż z licznymi atrakcjami oferowanymi odwiedzającym je turystom. Poznajemy historię miasta miłości, zwiedzamy zabytki i muzea, odkrywamy paryskie życie nocne, styl i smak.

Wydanie luty-marzec 2006 trafi na rynek 10 lutego w cenie 9,95 zł. Polscy czytelnicy mogą już zamawiać roczną prenumeratę dwumiesięcznika, począwszy od kwietniowego numeru w cenie 54 zł; dla prenumeratorów Magazynu National Geographic wynosi ona 49 zł.

Najnowszemu wydaniu  towarzyszyć będzie kampania promocyjna w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24, TV4 oraz na kanale National Geographic Channel. Po raz pierwszy w historii National Geographic w spotach telewizyjnych wykorzystany zostanie wizerunek redaktora naczelnego polskiej edycji Marcina Jamkowskiego.

Kolejny numer ukaże się 10 kwietnia.

Dołącz do dyskusji: National Geographic Traveler co dwa miesiące

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl