„National Geographic Polska” liderem, tylko „NG Traveler” na plusie
W segmencie miesięczników podróżniczych w kwietniu br. dwa z trzech tytułów zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Podróże”. Zysk odnotował tylko „NG Traveler”, a pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu utrzymał „National Geographic Polska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w kwietniu 2017 roku wyniosła 29 365 egz. Była ona o 2,50 proc. niższa, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on w liczbie 23 331 egz., po wzroście o 4,48 proc. - największym w zestawieniu.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 15,20 proc. i uplasował się na poziomie 8 786 egz.
W kwietniu 2017 roku w porównaniu do marca 2017 roku również dwa z trzech tytułów odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej też stracił magazyn „Podróże” - było to 13,19 proc.
Jedyny wzrost, wynoszący 7,72 proc., również i w tym ujęciu zanotował „NG Traveler”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem, tylko „NG Traveler” na plusie