Natalia Sikora z “The Voice of Poland” promuje UPC
Sieć UPC Polska rozpoczęła nową kampanię promującą usługi dla biznesu. W akcji pod hasłem “Raz, dwa, Firma” wykorzystywane są radio i outdoor, a spot radiowy nagrała Natalia Sikora, zwyciężczyni “The Voice of Poland 2”.
Celem nowej kampanii jest zachęcenie klientów biznesowych do sprawdzenia, jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi UPC Biznes. Klienci, którzy podpiszą umowę z operatorem będą mogli w ciągu dwóch miesięcy zrezygnować z kontraktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca.
Kampania radiowa wykorzystuje spot oparty o przebój zespołu Maanam „Raz dwa raz dwa”. Wykonuje go Natalia Sikora, która wygrała drugą edycję programu TVP2 “The Voice of Poland”, a także konkurs SuperDebiuty na tegorocznym Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Emisja spotów obejmie Radio PIN, Antyradio, TOK FM, wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, RMF Maxxx w Krakowie i Trójmieście, a także stacje regionalne w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu.
Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej realizowana będzie z kolei w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach, Krakowie i Bydgoszczy.
Za kreację kampanii odpowiada agencja AripNext, a za zakup mediów - dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Natalia Sikora z “The Voice of Poland” promuje UPC