Napoje Koral Ekipa już w sklepach
Napoje marki Koral Ekipa, produkowane przez firmę Krynica Vitamin, trafiły już na sklepowe półki. Seria napojów jest limitowana.
Napoje Ekipy to oranżady gazowane o smaku cytrynowym i truskawkowym.
Oferowane będą w puszkach o pojemności 250 ml w dwóch wersjach kolorystycznych – każda z nich smakowo i graficznie nawiązuje do lodów Koral-Ekipa.
- Cieszymy się, że kolejny wspólny projekt, który tworzymy z Ekipą ma szczęśliwy finał, a napoje można już znaleźć na sklepowych półkach. Teraz smaki, które jako lody pokochała młodzież będą dostępne w formie dwóch wariantów napojów. Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami –zrobimy wszystko, aby napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim smakiem naszych konsumentów. Zapraszamy do sklepów – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
Napoje są dostępne zarówno w popularnych sieciach handlowych i w niezależnych punktach sprzedaży. Seria jest limitowana ilościowo.
Krynica Vitamin producentem napojów Ekipy
Napoje produkuje Krynica Vitamin, dystrybucją oraz reklamą B2B zajmuje się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa.
Jak podaje w komunikacie prasowym Koral, na powstanie nowego napoju ogromny wpływ miała niespotykana popularność lodów Koral-Ekipa, które stały się nie tylko najlepiej sprzedającą się nowością w przeszło 40-letniej historii firmy – wyprzedzając o ponad 300 proc. pozostałe nowości, ale i najlepiej sprzedającymi się lodami na patyku w sezonie 2021.
Lody Ekipy hitem sprzedaży
Lody Ekipy Friza, produkowane przez Koral, trafiły do sklepów w marcu tego roku I z miejsca stały się hitem sprzedażowym. Media pisały, że pierwsza partia wyprzedała się w zaledwie jeden dzień. Koral postanowił uruchomić dodatkową linię produkcyjną, mogącą wytworzyć aż milion lodów Ekipy na dobę.
- Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę. Nadal pracujemy również nad poprawą dostępności poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji - mówił Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.
Szef marketingu Koral mówił portalowi Wirtualnemedia.pl, że sukces lodów tkwi w silnym brandzie Ekipy.
- Od początku wiedzieliśmy, że chcemy pracować z Ekipą, bo tylko oni w tej chwili potrafią stworzyć coś tak wyjątkowego - utrzymywać doskonałe liczby wyświetleń na YouTube, docierać do milionów fanów na Instagramie, stworzyć własną linię ubrań i wypromować ją z takim sukcesem. No i oczywiście być na ustach całej Polski - od magazynu Forbes, przez program Kuby Wojewódzkiego, do setek fanpage’y i rozmów na ulicy. Dla mnie są na ten moment absolutnym numerem jeden i tylko z nimi mogliśmy związać najlepszą markę lodów w Polsce - mówił nam Piotr Gąsiorowski.
Dołącz do dyskusji: Napoje Koral Ekipa już w sklepach