'Najruchliwsze 2 miesiące w roku'
Agencja BTL Point Group realizuje dla firm Ruch promocję pod hasłem - 'Najruchliwsze 2 miesiące w roku'.
Akcja promocyjna, wystartowała 16 marca i obejmuje wybrane placówki Ruchu na terenie całej Polski. Jest to pierwszy tak szeroki projekt aktywizujący sprzedaż i lojalizujący klientów kiosków realizowany w sieci Ruch.
Promocja, oparta na mechanizmie loteryjnym, kierowana jest do klientów kiosków, jak i sprzedawców. Zarówno dla jednych jak i dla drugich przygotowana została duża ilość nagród o łącznej puli ponad 300 000 złotych. Nagroda główna to Nissan NOTE. Mechanizm akcji zachęca klientów do kupienia dowolnego produktu w kiosku i wysłania sms-a na wskazany numer. Im więcej zakupionych produktów i wysłanych zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.
Jeżeli w danym kiosku padła wygrana to premiowany jest sprzedawca. Dodatkowo sprzedawcy motywowani są możliwością wygrania wycieczek zagranicznych, na podstawie aktywności w promocji ocenianej przez efekty w danym punkcie oraz w ramach mechanizmu Tajemniczy Klient.
Promocja komunikowana jest przede wszystkim w punktach sprzedaży. Kioski objęte promocją otrzymują pakiet materiałów informacyjnych, m.in. takich jak: plakaty, naklejki na ladę, wobblery, memosticki, toppery i ulotki. Dodatkowo agencja, poza stworzeniem mechaniki akcji, odpowiedzialna była za pozyskanie partnerów akcji - Super Expressu, Wirtualnej Polski oraz Nissana.
Dołącz do dyskusji: 'Najruchliwsze 2 miesiące w roku'