SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2011

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (październik 2011 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Biznes, finanse, prawo

Serwisy Onetu miały niecałe 100 tys. użytkowników mniej niż we wrześniu, a strony Next Infor - ponad 100 tys. mniej, przez co zostały wyprzedzone przez witryny WP i Orange, które zyskały w skali miesiąca prawie 100 tys. real users. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 470 tys. internautów, wykonując 2,7 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 947 822 75 088 238 20,81% tak
2 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 666 590 47 729 682 19,33% tak
3 Grupa Wirtualna Polska/ Orange Biznes, finanse… 3 088 550 54 066 482 16,28% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 974 408 25 245 121 15,68% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 740 921 21 153 386 9,18% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 504 859 34 550 265 7,93% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 318 673 23 570 149 6,95% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 830 073 4 871 435 4,38% tak
9 nf.pl 810 839 8 993 303 4,27% tak
10 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 729 484 5 427 327 3,85% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse… 628 344 3 014 281 3,31% tak
12 Grupa PTWP 569 654 6 161 364 3,00% tak
13 wirtualnemedia.pl 470 629 2 712 655 2,48% tak
14 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 446 548 2 699 178 2,35% tak
15 totalmoney.pl 379 286 - 2,00%  
16 Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 318 042 3 047 728 1,68% tak
17 Grupa Puls Biznesu - Biznes, finanse, prawo 311 624 5 118 140 1,64% tak
18 biznesforum.pl 285 164 - 1,50%  
19 legeo.pl 263 857 841 072 1,39% tak
20 krs-online.com.pl 257 307 - 1,36%  

 

Informacje i publicystyka

Strony Onetu z tej kategorii odwiedziło prawie 150 tys. użytkowników mniej miesiąc wcześniej, a serwisy Mediów Regionalnych - ponad 600 tys. mniej. Za to witryny WP i Orange zyskały ok. 400 tys. real users, a strony Gazeta.pl - prawie 100 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 593 012 273 231 174 34,75% tak
2 Grupa WP - Orange - Informacje i publicystyka 6 364 603 247 969 006 33,55% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 528 772 186 036 890 29,14% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 857 647 59 094 790 20,34% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 851 541 95 549 212 20,30% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 451 197 70 404 776 18,19% tak
7 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 291 146 83 151 333 12,08% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i … 1 865 310 51 698 828 9,83% tak
9 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 1 789 593 17 071 324 9,43% tak
10 Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka 1 268 882 18 435 746 6,69% tak
11 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 1 264 762 22 468 847 6,67% tak
12 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 118 162 10 100 367 5,89% tak
13 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 1 088 080 12 086 250 5,74% tak
14 trojmiasto.pl 947 538 52 950 331 4,99% tak
15 Grupa Gery.pl - twojapogoda.pl 939 720 11 838 171 4,95% tak
16 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 785 333 16 662 703 4,14% tak
17 Grupa Google - Informacje i publicystyka 665 311 - 3,51%  
18 salon24.pl 500 963 10 271 960 2,64% tak
19 Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka 482 455 - 2,54%  
20 wprost.pl 458 916 2 311 233 2,42% tak


Kultura i rozrywka

YouTube stracił w skali miesiąca prawie 250 tys. polskich użytkowników, a strony Onetu - ok. 450 tys. Za to serwisy o2.pl zyskały prawie 300 tys. real users, dzięki czemu awansowały z trzeciego na drugie miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 12 302 949 - 64,85%  
2 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 6 492 845 321 366 608 34,23% tak
3 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 201 864 661 937 967 32,69% tak
4 Grupa WP - Orange - Kultura i rozrywka 6 123 300 344 198 925 32,28% tak
5 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 945 369 241 265 690 20,80% tak
6 demotywatory.pl 3 721 004 - 19,62%  
7 filmweb.pl 3 476 544 184 851 509 18,33% tak
8 Grupa Spilgames 3 067 850 - 16,17%  
9 kwejk.pl 3 026 808 - 15,96%  
10 tekstowo.pl 2 894 085 - 15,26%  
11 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 582 921 - 13,62%  
12 Grupa TVN - Kultura i rozrywka 2 457 685 82 350 860 12,96% tak
13 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 1 907 837 28 681 722 10,06% tak
14 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 1 745 163 32 926 170 9,20% tak
15 wiocha.pl 1 679 743 - 8,85%  
16 cda.pl 1 572 533 29 575 553 8,29% tak
17 Grupa Gry-online.pl 1 566 005 39 253 738 8,26% tak
18 besty.pl 1 548 927 - 8,17%  
19 wyspagier.pl 1 512 798 82 211 972 7,97% tak
20 edarling.pl 1 491 259 - 7,86%  


Motoryzacja

Strony Allegro z tej kategorii miały ponad 50 tys. użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, za to 40 mln odsłon więcej. Serwisy Onetu oraz WP i Orange zanotowały nieznaczne zmiany odwiedzalności.

 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 4 283 113 390 580 749 22,58% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 122 977 44 434 297 11,19% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 1 968 955 24 635 304 10,38% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 384 424 24 409 230 7,30% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 221 385 16 892 863 6,44% tak
6 autocentrum.pl 1 182 312 23 713 519 6,23% tak
7 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 026 319 10 581 632 5,41% tak
8 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 904 771 17 789 830 4,77% tak
9 Grupa V10.pl - Motoryzacja 698 794 6 876 591 3,68% tak
10 Grupa Auto.pl 605 087 6 728 008 3,19% tak
11 Grupa Mobile 554 458 - 2,92%  
12 Grupa O2.pl - Motoryzacja 388 543 4 899 630 2,05% tak
13 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 357 777 1 999 913 1,89% tak
14 motonews.pl 348 637 1 670 911 1,84% tak
15 scigacz.pl 316 159 3 499 997 1,67% tak
16 Grupa Blomedia - autokult.pl 303 990 3 049 781 1,60% tak
17 etransport.pl 267 106 - 1,41%  
18 vw-passat.pl 255 852 - 1,35%  
19 autogielda.pl 216 886 5 707 876 1,14% tak
20 motoforum.pl 208 525 420 648 1,10% tak


Budownictwo i nieruchomości

Serwisy Gazeta.pl osiągnęły niewielki wzrost odwiedzalności w porównaniu z wrześniem. Za to strony Muratora straciły ponad 150 tys. real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 764 780 32 018 159 9,30% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 452 859 17 308 699 7,66% tak
3 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 060 309 33 265 302 5,59% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo…. 735 582 27 656 186 3,88% tak
5 Grupa Oferty.net 711 445 15 211 887 3,75% tak
6 Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo… 665 087 5 019 807 3,51% tak
7 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 518 174 2 357 742 2,73% tak
8 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 515 866 25 878 885 2,72% tak
9 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 482 996 9 192 635 2,55% tak
10 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 332 131 6 592 886 1,75% tak
11 Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości 326 208 7 243 833 1,72% tak
12 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 296 995 4 725 746 1,57% tak
13 skyscrapercity.com 286 134 - 1,51%  
14 swiatkwiatow.pl 283 082 1 972 899 1,49% tak
15 Grupa Morizon S.A. 274 930 2 698 361 1,45% tak
16 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 263 166 - 1,39%  
17 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 259 336 1 603 850 1,37% tak
18 Grupa Projektoskop.pl - Budownictwo…. 246 700 1 839 220 1,30% tak
19 Grupa Money.pl - dom.money.pl 225 091 2 086 801 1,19% tak
20 poradnikogrodniczy.pl 217 344 - 1,15%  


Edukacja

Wikipedia i Google zanotowały podobne wyniki jak we wrześniu. Natomiast strony Gazeta.pl straciły ok. 350 tys. użytkowników i 22 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 554 911 - 50,37%  
2 Grupa Google - Edukacja 5 811 241 - 30,63%  
3 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 3 580 779 28 682 000 18,88% tak
4 zadane.pl 2 694 163 - 14,20%  
5 Grupa Onet.pl - Edukacja 2 620 202 14 021 766 13,81% tak
6 bryk.pl 1 969 903 9 487 494 10,38% tak
7 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 759 730 13 941 786 9,28% tak
8 klp.pl 1 249 341 - 6,59%  
9 szkolnictwo.pl 1 226 428 - 6,47%  
10 shvoong.com 1 003 281 - 5,29%  
11 Grupa GG Network - Edukacja 965 194 10 050 469 5,09% tak
12 translate.pl 901 685 - 4,75%  
13 Grupa Ling.pl 844 856 4 694 432 4,45% tak
14 Grupa Netstel - Edukacja 742 403 - 3,91%  
15 Grupa O2.pl - sjp.pl 701 561 7 927 260 3,70% tak
16 Serwisy edukacyjne PWN 666 571 3 646 928 3,51% tak
17 pl.bab.la 631 056 - 3,33%  
18 Grupa Edgard 618 365 - 3,26%  
19 Grupa Na6.pl 611 479 - 3,22%  
20 ostatnidzwonek.pl 563 530 - 2,97%  


 

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w październiku 2011

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl