SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2010 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 19 kategoriach m.in. biznes, erotyka, turystyka, sport, motoryzacja, praca czy informacja?


Informacje, publicystyka, media

Serwisy informacyjne Onet.pl zanotowały ponad 800 tys. użytkowników i prawie 30 mln odsłon więcej niż w lutym. Wzrosty popularności przeważają zresztą w całej górnej połowie zestawienia. Jedynie witryny informacyjne Inforu straciły w porównaniu do lutego 130 tys. real users i spadły o trzy miejsca.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy informacyjne 6 875 005 255 114 944 38,77% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Serwisy informacyjne 6 138 039 147 276 217 34,62% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy informacyjne 5 107 360 201 952 759 28,81% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy informacyjne 3 554 487 70 191 190 20,05% tak
5 Grupa Media Regionalne - Serwisy informacyjne 3 231 751 78 301 993 18,23% tak
6 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 3 118 216 37 591 478 17,59% tak
7 Grupa TVN - Serwisy informacyjne 2 438 015 68 077 450 13,75% tak
8 Grupa Axel Springer - Serwisy informacyjne 1 552 101 34 885 368 8,75% tak
9 Grupa Presspublica - Serwisy informacyjne 1 360 227 19 659 513 7,67% tak
10 Grupa o2.pl - Serwisy informacyjne 1 207 969 19 625 084 6,81% tak
11 se.pl 1 159 804 9 542 421 6,54% tak
12 Grupa TVP - Serwisy informacyjne 1 126 470 11 913 630 6,35% tak
13 Grupa Infor - Informacje 1 107 699 19 272 778 6,25% tak
14 Grupa Google - Serwisy informacyjne 867 636 - 4,89%  
15 trojmiasto.pl 812 826 - 4,58%  
16 Grupa Gery.pl - Serwisy informacyjne 751 429 5 908 182 4,24% tak
17 eioba.pl 672 714 - 3,79%  
18 Grupa Polskie Radio 536 327 6 445 691 3,02% tak
19 otopr.pl 508 230 - 2,87%  
20 teleman.pl 451 493 4 988 654 2,55% tak

 
Kultura, rozrywka

W porównaniu do lutego youtube.com zyskał ponad 300 tys. użytkowników, a serwisy rozrywkowe Onet.pl – ponad 200 tys. Za to strony z rozrywką Gazeta.pl zanotowały prawie 200 tys. real users mniej niż w lutym i przesunęły się o dwie pozycje w dół.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 10 442 867 - 58,90%  
2 Grupa Onet.pl - Serwisy rozrywkowe 7 749 431 1 360 700 114 43,71% tak
3 Grupa o2.pl - Serwisy rozrywkowe 6 823 253 509 605 516 38,48% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy rozrywkowe 5 978 790 449 645 768 33,72% tak
5 Grupa Interia.pl - Serwisy rozrywkowe 4 286 751 336 718 122 24,18% tak
6 Grupa Google - Serwisy rozrywkowe 3 606 831 - 20,34%  
7 imageshack.us 3 343 654 - 18,86%  
8 filmweb.pl 3 259 506 155 435 530 18,38% tak
9 demotywatory.pl 3 142 541 415 954 823 17,72% tak
10 Grupa Gazeta.pl - Serwisy rozrywkowe 2 939 768 53 090 761 16,58% tak
11 Grupa Spilgames 2 847 358 264 326 719 16,06% tak
12 wyspagier.pl 2 605 855 - 14,70%  
13 Grupa Medousa.pl - Serwisy rozrywkowe 2 451 398 - 13,83%  
14 wiaderko.com 2 299 859 - 12,97%  
15 Grupa Pino.pl - Serwisy rozrywkowe 2 236 129 17 466 450 12,61% tak
16 tekstowo.pl 2 074 346 34 629 913 11,70% tak
17 wolnifarmerzy.pl 2 013 529 - 11,36%  
18 Grupa Gry-online.pl 1 851 089 42 715 364 10,44% tak
19 poszkole.pl 1 829 310 266 320 747 10,32% tak
20 warofdragons.pl 1 717 293 - 9,69%  

 


Motoryzacja

otomoto.pl odwiedziło ponad 400 tys. internautów więcej niż w lutym, dzięki czemu serwis przekroczył poziom 4 mln real users. Witryna zdecydowanie dominuje w tej kategorii pod względem liczby odsłon. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 otomoto.pl 4 254 227 430 202 589 23,99% tak
2 Grupa Onet.pl - Serwisy motoryzacyjne 2 109 985 33 201 547 11,90% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy motoryzacyjne 1 724 542 37 790 039 9,73% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 527 824 34 342 886 8,62% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Serwisy motoryzacyjne 1 456 962 20 113 306 8,22% tak
6 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 1 157 710 32 617 211 6,53% tak
7 autocentrum.pl 1 139 268 25 417 960 6,43% tak
8 Grupa V10.pl 880 580 - 4,97%  
9 Grupa Mobile 759 285 - 4,28%  
10 Grupa Auto.pl 691 486 7 317 098 3,90% tak
11 Grupa Axel Springer - Serwisy motoryzacyjne 683 436 5 265 490 3,85% tak
12 Grupa Bankier.pl - Serwisy motoryzacyjne 643 141 6 510 082 3,63% tak
13 autogielda.pl 557 054 15 700 862 3,14% tak
14 Grupa o2.pl - Serwisy motoryzacyjne 512 760 6 431 143 2,89% tak
15 scigacz.pl 453 762 5 165 898 2,56% tak
16 forumsamochodowe.pl 425 858 1 570 054 2,40% tak
17 autoteam.pl 407 174 - 2,30%  
18 motonews.pl 306 611 2 039 419 1,73% tak
19 autogaleria.pl 275 024 3 542 924 1,55% tak
20 Grupa Money.pl - Serwisy motoryzacyjne 251 670 1 486 888 1,42% tak


Budownictwo i nieruchomości

Liderujące w tej kategorii witryny budownicze Gazeta.pl i Muratora zyskały w porównaniu do lutego po ok. 350 tys. użytkowników. Natomiast zasięg otodom.pl przekroczył 1 mln real users. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo 1 773 451 25 018 801 10,00% tak
2 Grupa Murator - Budownictwo 1 722 121 20 038 175 9,71% tak
3 otodom.pl 1 168 906 31 068 203 6,59% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo i nieruchomości 646 271 33 858 756 3,64% tak
5 Grupa Oferty.net 625 303 12 968 293 3,53% tak
6 nieruchomosci-online.pl 616 211 11 483 131 3,48% tak
7 Grupa Wirtualna Polska - Budownictwo 583 623 9 396 347 3,29% tak
8 Grupa Interia.pl - Budownictwo 567 648 31 153 467 3,20% tak
9 Grupa Meble.pl - Budownictwo 535 888 - 3,02%  
10 Grupa AVT - Budownictwo i nieruchomości 526 243 3 160 342 2,97% tak
11 domiporta.pl 510 168 14 376 477 2,88% tak
12 Grupa e-budownictwo.pl 473 556 4 557 950 2,67% tak
13 Grupa o2.pl - Budownictwo 388 521 3 636 020 2,19% tak
14 Grupa Onet.pl - Budownictwo 352 799 7 879 060 1,99% tak
15 Grupa Dom.pl - Budownictwo 350 614 5 086 987 1,98% tak
16 dom.money.pl 307 418 4 435 540 1,73% tak
17 szybko.pl 300 009 4 664 627 1,69% tak
18 skyscrapercity.com 292 251 - 1,65%  
19 budnet.pl 238 285 631 190 1,34% tak
20 nportal.pl 227 726 2 167 894 1,28% tak


Edukacja

Duże wzrosty zanotowały dwie najważniejsze grupy serwisów edukacyjnych: Wikipedia zyskała ponad 600 tys. użytkowników, a Google – ponad 750 tys. Z kolei witryny edukacyjne Gazeta.pl odwiedziło 600 tys. internautów więcej niż w lutym, a strony edukacyjne Onet.pl – prawie 450 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 9 075 903 - 51,19%  
2 Grupa Google - Edukacja 4 261 490 - 24,03%  
3 Grupa Gazeta.pl - Serwisy edukacyjne 4 099 565 35 129 503 23,12% tak
4 Grupa Onet.pl - Serwisy edukacyjne 3 663 977 36 497 954 20,66% tak
5 bryk.pl 2 172 070 10 752 600 12,25% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy edukacyjne 1 659 799 18 635 503 9,36% tak
7 shvoong.com 1 556 314 - 8,78%  
8 zadane.pl 1 555 552 - 8,77%  
9 Grupa GG Network - Serwisy edukacyjne 1 417 535 16 681 973 7,99% tak
10 Grupa Netstel 1 385 721 - 7,82%  
11 klp.pl 1 355 030 - 7,64%  
12 zgapa.pl 1 216 283 3 250 583 6,86% tak
13 szkolnictwo.pl 1 158 125 7 552 264 6,53% tak
14 Grupa Ling.pl 1 092 663 - 6,16%  
15 pwn.pl -> Serwisy edukacyjne PWN 1 004 189 6 028 059 5,66% tak
16 translate.pl 910 553 - 5,14%  
17 ebuda.pl 878 932 - 4,96%  
18 ang.pl 827 125 8 806 151 4,66% tak
19 ostatnidzwonek.pl 717 005 - 4,04%  
20 interklasa.pl 697 193 - 3,93%  


Erotyka

Wśród witryn erotycznych najpopularniejsze są niezmiennie livejasmin.com i redtube.com – w porównaniu do lutego zyskały one po ponad 150 tys. real users. Natomiast pornhub.com zanotował co prawda niewielki wzrost zasięgu, ale spadł z trzeciego na piąte miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 livejasmin.com 1 934 633 - 10,91%  
2 redtube.com 1 805 956 - 10,19%  
3 xvideos.com 1 168 694 - 6,59%  
4 adultfriendfinder.com 1 078 853 - 6,08%  
5 pornhub.com 1 076 497 - 6,07%  
6 zbiornik.com 909 276 - 5,13%  
7 streamate.com 845 972 - 4,77%  
8 Grupa Wirtualna Polska - Erotyka 822 398 93 191 810 4,64% tak
9 wildsex.pl 736 903 - 4,16%  
10 xnxx.com 684 563 - 3,86%  
11 sex-blog.pl 680 250 - 3,84%  
12 erodate.pl 666 146 - 3,76%  
13 starsex.pl 610 339 - 3,44%  
14 tube8.com 588 465 - 3,32%  
15 xhamster.com 500 043 - 2,82%  
16 Grupa rXmedia 493 949 - 2,79%  
17 sextv1.pl 489 356 - 2,76%  
18 fotka.sex.pl 468 014 - 2,64%  
19 slap.pl 454 600 - 2,56%  
20 bzykanie.com.pl 453 145 - 2,56%  


Serwisy sportowe

Serwisy sportowe Onet.pl straciły w porównaniu do lutego 350 tys. real users i 23 mln odsłon, ale utrzymały pierwsze miejsce. Niewielkie spadki popularności zanotowały również inne czołowe witryny z tej kategorii. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPORT
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy sportowe 3 652 720 140 789 101 20,60% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Serwisy sportowe 3 536 281 67 903 427 19,94% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy sportowe 3 443 459 130 190 851 19,42% tak
4 Grupa Interia.pl - Serwisy sportowe 1 659 686 78 308 392 9,36% tak
5 Grupa o2.pl - Serwisy sportowe 508 714 4 409 414 2,87% tak
6 90minut.pl 438 599 20 907 417 2,47% tak
7 kfd.pl 412 585 - 2,33%  
8 livesports.pl 382 014 23 725 032 2,15% tak
9 tvp.pl - sport 357 808 5 960 530 2,02% tak
10 futbolowo.pl 352 038 21 918 374 1,99% tak
11 livescore.com 344 897 - 1,95%  
12 Grupa Axel Springer - Serwisy sportowe 328 550 3 965 575 1,85% tak
13 sportowefakty.pl 295 345 25 570 148 1,67% tak
14 Grupa Fit.pl - Sport 291 991 1 518 798 1,65% tak
15 soccer-live.pl 230 111 3 411 177 1,30% tak
16 Grupa Eurosport 229 203 - 1,29%  
17 meczyki.pl 178 205 - 1,01%  
18 skijumping.pl 175 641 3 853 053 0,99% tak
19 Grupa Sport24.pl 169 606 - 0,96%  
20 magicsport.pl 165 678 459 456 0,93% tak

 


E-commerce

Allegro zanotowało 500 tys. real users i prawie 350 mln odsłon więcej niż w lutym. Z kolei serwisy e-commerce Onet.pl przekroczyły poziom 2 mln użytkowników (ponad 400 tys. więcej niż w lutym), dzięki czemu awansowały na trzecie miejsce, wyprzedzając aukcjoner.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
E-COMMERCE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro - E-commerce 11 117 378 5 281 927 209 62,70% tak
2 nokaut.pl 2 839 802 11 617 832 16,02% tak
3 Grupa Onet.pl - E-commerce 2 022 263 196 037 441 11,41% tak
4 aukcjoner.pl 1 777 057 - 10,02%  
5 euro.com.pl 1 455 246 - 8,21%  
6 merlin.pl 1 446 619 - 8,16%  
7 Grupa Ebay 1 356 021 - 7,65%  
8 skapiec.pl 1 338 536 - 7,55%  
9 bonprix.pl 1 297 851 - 7,32%  
10 swistak.pl 1 169 452 - 6,60%  
11 empik.com 1 130 632 - 6,38%  
12 bazarek.pl 1 031 307 4 137 982 5,82% tak
13 Grupa o2.pl - E-commerce 950 649 7 327 120 5,36% tak
14 okazje.info.pl 920 041 6 717 151 5,19% tak
15 Grupa Wirtualna Polska - E-Commerce 849 898 84 909 065 4,79% tak
16 twenga.pl 848 201 - 4,78%  
17 Grupa Interia.pl - E-commerce 780 470 22 026 376 4,40% tak
18 alejka.pl 767 040 2 646 537 4,33% tak
19 szafa.pl 746 032 45 855 715 4,21% tak
20 wysylkowa.pl 701 688 - 3,96%  


Styl życia

Serwisy lifestylowe Onet.pl zyskały w porównaniu do lutego prawie 400 tys. użytkowników. Natomiast witryny Gazeta.pl z tej kategorii odwiedziło 500 tys. internautów więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu wyprzedziły one strony lifestylowe Wirtualnej Polski. Te ostatnie nadal były jednak zdecydowanie najlepsze pod względem liczby odsłon. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
STYL ŻYCIA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Styl życia 5 909 947 282 863 289 33,33% tak
2 Grupa o2.pl - Styl życia 5 188 254 219 784 940 29,26% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Styl życia 4 897 180 126 483 778 27,62% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Styl życia 4 694 404 377 344 704 26,48% tak
5 Grupa Interia.pl - Styl życia 3 398 866 106 131 989 19,17% tak
6 Grupa Edipresse - Styl życia 2 807 932 51 767 502 15,84% tak
7 Grupa G+J Polska - Styl życia 2 063 391 30 602 943 11,64% tak
8 Grupa We-dwoje.pl - Styl życia 1 683 806 13 284 960 9,50% tak
9 Grupa Axel Springer - Styl życia 1 502 145 10 592 078 8,47% tak
10 Grupa Innovaweb - Styl życia 1 285 411 - 7,25%  
11 kozaczek.pl 1 180 369 21 035 217 6,66% tak
12 Grupa Infor - Styl życia 1 134 584 7 389 023 6,40% tak
13 Grupa Murator - Styl życia 1 057 732 3 117 423 5,97% tak
14 biomedical.pl 1 054 026 - 5,94%  
15 dlastudenta.pl 1 002 496 7 312 226 5,65% tak
16 opoka.org.pl 957 898 - 5,40%  
17 Grupa G7media - Styl Życia 921 870 15 859 899 5,20% tak
18 Grupa Styl.fm 816 985 27 199 374 4,61% tak
19 wielkiezarcie.com 811 715 8 037 095 4,58% tak
20 senior.pl 747 562 3 130 710 4,22% tak


Turystyka

Serwisy turystyczne Onet.pl zanotowały ponad 150 tys. real users więcej niż w lutym, ale prawie 100 tys. odsłon mniej. Natomiast stronach turystycznych Wirtualnej Polski internauci wykonali 6 mln odsłon więcej niż miesiąc wcześniej. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
TURYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy turystyczne 2 438 650 35 885 853 13,75% tak
2 rozklad-pkp.pl 1 893 761 39 493 129 10,68% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy turystyczne 1 118 078 20 373 137 6,31% tak
4 Grupa Eholiday.pl 852 929 - 4,81%  
5 Grupa Nocowanie.pl 616 036 - 3,47%  
6 Grupa E-podroznik.pl 610 046 6 801 197 3,44% tak
7 Grupa Travelplanet.pl SA 504 746 - 2,85%  
8 Grupa G+J Polska - Serwisy turystyczne 464 987 3 622 555 2,62% tak
9 odleglosci.pl 437 695 1 917 391 2,47% tak
10 esky.pl 412 449 1 135 053 2,33% tak
11 Grupa Gazeta.pl - Serwisy turystyczne 407 793 3 949 651 2,30% tak
12 Grupa Fajnewczasy.pl 402 685 - 2,27%  
13 Grupa Meteor24.pl 380 598 - 2,15%  
14 tur-info.pl 377 139 - 2,13%  
15 Grupa Wakacje.pl 336 552 - 1,90%  
16 panoramio.com 288 369 - 1,63%  
17 booking.com 280 216 - 1,58%  
18 mapofpoland.pl 269 678 - 1,52%  
19 Grupa Allegro.pl - Turystyka 260 911 1 935 568 1,47% tak
20 rozklady.pl 256 484 - 1,45%  


Firmowe

Duże wzrosty popularności w porównaniu do lutego zanotowały serwisy Microsoftu i Mozilli – odpowiednio o 950 tys. i 1,25 mln real users. Strony Orange awansowały na drugie miejsce, spychając w dół witryny Plus GSM.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
FIRMOWE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Microsoft - Firmowe  7 505 979 - 42,33%  
2 Grupa Mozilla 7 108 621 - 40,09%  
3 Grupa Orange 3 408 623 - 19,22%  
4 Grupa Plus GSM 2 790 874 - 15,74%  
5 ipko.pl 2 513 728 - 14,18%  
6 Grupa Google - Firmowe 2 498 487 - 14,09%  
7 adobe.com 2 332 294 - 13,15%  
8 conduit.com 2 135 635 - 12,04%  
9 Grupa BZWBK 2 092 824 - 11,80%  
10 pkobp.pl 1 985 625 - 11,20%  
11 Grupa PTC Era 1 941 084 - 10,95%  
12 Grupa Play 1 778 044 - 10,03%  
13 Grupa ING 1 706 659 - 9,63%  
14 Grupa Mbank 1 629 901 - 9,19%  
15 lotto.pl 1 621 987 - 9,15%  
16 skype.com 1 415 209 - 7,98%  
17 Grupa GG Network - Serwisy firmowe 1 403 522 13 178 016 7,92% tak
18 Grupa Pekao SA 1 312 301 - 7,40%  
19 glispa.com 1 214 408 - 6,85%  
20 winamp.com 1 192 449 - 6,73%  


Nowe Technologie

Serwisy technologiczne Interia.pl zyskały w porównaniu do lutego 250 tys. użytkowników, a strony Onet.pl – 350 tys. Z kolei Witryny technologiczne Wirtualne Polski awansowały na szóste miejsce, wyprzedzając instalki.pl. 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
NOWE TECHNOLOGIE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Interia.pl - Nowe technologie 4 710 212 42 329 439 26,57% tak
2 dobreprogramy.pl 3 970 884 30 866 129 22,40% tak
3 Grupa Onet.pl - Nowe technologie 3 665 012 44 093 169 20,67% tak
4 Grupa IDG - Nowe technologie 2 458 032 13 291 295 13,86% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Nowe technologie 2 352 155 10 017 358 13,27% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Nowe technologie 2 158 648 24 633 057 12,17% tak
7 instalki.pl 2 031 425 8 029 945 11,46% tak
8 pobierz.pl 1 497 037 7 830 218 8,44% tak
9 getpersonas.com 1 320 410 - 7,45%  
10 frazpc.pl 1 276 304 4 335 933 7,20% tak
11 programosy.pl 1 146 770 - 6,47%  
12 Grupa SoftMania.eu 1 099 892 4 731 389 6,20% tak
13 Grupa Axel Springer - Nowe technologie 877 324 3 805 223 4,95% tak
14 pobieraczek.pl 781 193 - 4,41%  
15 bfmsa.com.pl 738 196 - 4,16%  
16 download.net.pl 723 794 - 4,08%  
17 chip.eu 713 673 - 4,03%  
18 cnet.com 711 795 - 4,01%  
19 telepolis.pl 690 494 6 407 787 3,89% tak
20 brothersoft.com 632 114 - 3,57%  


Praca

Serwisy o pracy Gazeta.pl odwiedziło mniej więcej tyle samo internautów, co w lutym, za to wykonali oni ponad 4 mln odsłon więcej. Witryny rekrutacyjne Pracuj.pl i Wirtualnej Polski zyskały natomiast po ok. 100 tys. real users. infopraca.pl wskoczyła na czwarte miejsce, spychając w dół jobrapido.pl.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PRACA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Gazeta.pl - Praca 2 271 142 53 679 422 12,81% tak
2 Grupa Pracuj - Praca 1 886 393 55 573 354 10,64% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Praca 1 450 956 11 456 001 8,18% tak
4 infopraca.pl 1 357 104 - 7,65%  
5 jobrapido.pl 1 252 495 - 7,06%  
6 praca.money.pl 922 755 15 523 813 5,20% tak
7 monsterpolska.pl 865 551 - 4,88%  
8 Grupa GoWork.pl 806 508 - 4,55%  
9 praca.pl 791 225 - 4,46%  
10 Grupa Axel Springer - Praca 694 377 4 979 343 3,92% tak
11 Grupa Polskapresse - Praca 685 064 12 518 458 3,86% tak
12 szybkopraca.pl 539 006 - 3,04%  
13 Grupa Allegro - Praca 521 560 7 224 821 2,94% tak
14 praca.egospodarka.pl 513 797 5 492 246 2,90% tak
15 kariera.pl 410 389 2 670 373 2,31% tak
16 jobisjob.pl 356 282 - 2,01%  
17 zarabiaj-1500zl.pl 317 708 - 1,79%  
18 Grupa Onet.pl - Praca 295 705 4 271 062 1,67% tak
19 careerjet.pl 250 333 - 1,41%  
20 Grupa Hrc.pl 205 933 - 1,16%  


Społeczności

Nasza-klasa.pl zyskała w porównaniu do lutego 700 tys. użytkowników, serwisy społecznościowe Gazeta.pl – ponad 400 tys, a strony społecznościowe Onet.pl – ponad 300 tys. Popularność Facebooka przekroczyła 5 mln real users, dzięki czemu nieznacznie wyprzedził on serwisy społecznościowe Interia.pl, awansując na czwarte miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
SPOŁECZNOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 nasza-klasa.pl 11 810 889 - 66,61%  
2 Grupa Gazeta.pl - Społeczności 6 426 699 375 280 072 36,25% tak
3 Grupa Onet.pl - Społeczności 5 403 833 89 663 201 30,48% tak
4 facebook.com 5 052 697 - 28,50%  
5 Grupa Interia.pl - Społeczności 5 034 139 169 875 515 28,39% tak
6 Grupa Wirtualna Polska - Społeczności 5 003 136 59 420 665 28,22% tak
7 Grupa Google - Społeczności 4 963 392 - 27,99%  
8 Grupa GG Network - Społeczności 4 368 496 122 125 903 24,64% tak
9 Grupa o2.pl - Społeczności 3 154 861 67 465 139 17,79% tak
10 zapytaj.com.pl 2 690 962 56 859 217 15,18% tak
11 wordpress.com 2 365 071 - 13,34%  
12 peb.pl 2 030 241 - 11,45%  
13 Grupa Spolecznosci.pl - Serwisy spolecznościowe 1 987 857 1 021 197 317 11,21% tak
14 grono.net 1 824 147 217 915 866 10,29% tak
15 precyl.pl 1 437 066 - 8,10%  
16 wykop.pl 1 359 029 - 7,66%  
17 goldenline.pl 1 285 806 - 7,25%  
18 cokupic.pl 1 275 580 5 335 492 7,19% tak
19 myspace.com - pozostałe 1 145 038 - 6,46%  
20 Grupa Odpowiedz.pl 1 009 149 - 5,69%  


Mapy i lokalizatory

Serwisy Google z tej kategorii zanotowały wzrost zasięgu o prawie 300 tys. użytkowników, a zumi.pl – o ponad 550 tys. targeo.pl odwiedziło ponad 150 tys. internautów więcej niż w lutym, a szukacz.pl – ponad 100 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MAPY I LOKALIZATORY
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Google - Mapy i lokalizatory 5 429 103 - 30,62%  
2 Grupa Onet.pl - Lokalizator zumi.pl 4 755 035 38 743 085 26,82% tak
3 targeo.pl 1 162 884 4 484 779 6,56% tak
4 szukacz.pl - mapy 891 233 3 191 598 5,03% tak
5 mapa.pf.pl 660 087 1 610 180 3,72% tak
6 wikimapia.org 485 670 - 2,74%  
7 Grupa Interia.pl - map24.interia.pl 340 028 11 513 933 1,92% tak
8 miplo.pl 304 754 - 1,72%  
9 jakdojade.pl 261 291 - 1,47%  
10 planmiasta.info 201 784 - 1,14%  
11 Grupa Wirtualna Polska - Lokalizator Docelu.pl 197 084 664 944 1,11% tak
12 mapgo.pl 127 803 - 0,72%  
13 dojazd.org 117 852 - 0,66%  
14 pkt.pl - mapy 90 821 406 239 0,51% tak
15 wytycz.pl 65 375 - 0,37%  
16 kodypocztowe.info 42 216 - 0,24%  
17 um.warszawa.pl - mapy 40 938 - 0,23%  
18 Grupa o2.pl - Mapy 36 559 84 465 0,21% tak


Hosting

Liderujące w tej kategorii home.pl zanotowało wzrost zasięgu o prawie 400 tys. real users w porównaniu do lutego. Spore wzrosty popularności osiągnęły też serwisy hostingowe Interia.pl i Onet.pl. nazwa.pl zdecydowanie przekroczyła poziom 2 mln real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
HOSTING
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 home.pl 2 899 031 - 16,35%  
2 Grupa Interia.pl - Hosting 2 721 940 20 607 478 15,35% tak
3 Grupa Onet.pl - Hosting 2 687 108 23 968 679 15,16% tak
4 nazwa.pl 2 205 036 - 12,44%  
5 Grupa Wirtualna Polska - Hosting 1 725 832 10 717 081 9,73% tak
6 Grupa Yoyo.pl - Hosting 1 566 696 - 8,84%  
7 prv.pl 1 511 193 10 981 061 8,52% tak
8 Grupa Ovh 1 461 533 - 8,24%  
9 art.pl 1 377 295 - 7,77%  
10 Grupa Click-Media 1 173 004 - 6,62%  
11 cba.pl 1 122 850 - 6,33%  
12 Grupa Osemka.pl - Hosting 1 016 141 8 556 791 5,73% tak
13 strony hostingowane neostrada.pl 862 205 - 4,86%  
14 webd.pl 729 345 - 4,11%  
15 boo.pl 586 948 - 3,31%  
16 one.pl 523 837 - 2,95%  
17 of.pl 366 903 - 2,07%  
18 az.pl - hosting 336 224 - 1,90%  
19 cal.pl 326 029 - 1,84%  
20 win.pl 324 630 - 1,83%  


Publiczne

Serwis policja.gov.pl odwiedziło prawie 300 tys. internautów więcej niż w lutym. Natomiast zus.pl stracił 150 tys. real users i spadł z pierwszego na szóste miejsce.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
PUBLICZNE
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 policja.gov.pl 925 748 - 5,22%  
2 ngo.pl 781 526 - 4,41%  
3 Grupa Uniwersytet Warszawski 756 432 - 4,27%  
4 pajacyk.pl 702 464 21 273 330 3,96% tak
5 Grupa Mf.gov.pl 680 951 - 3,84%  
6 zus.pl 653 789 - 3,69%  
7 Grupa AGH 560 630 - 3,16%  
8 europa.eu 535 759 - 3,02%  
9 sejm.gov.pl 534 434 - 3,01%  
10 Grupa Praca.gov.pl 490 522 - 2,77%  
11 univ.gda.pl 458 119 - 2,58%  
12 uj.edu.pl 450 885 - 2,54%  
13 stat.gov.pl 421 282 - 2,38%  
14 bip.gov.pl 417 391 - 2,35%  
15 szkolazklasa.pl 398 682 - 2,25%  
16 cke.edu.pl 365 074 - 2,06%  
17 umk.pl 356 747 - 2,01%  
18 amu.edu.pl 356 207 - 2,01%  
19 pwr.wroc.pl 354 717 - 2,00%  
20 men.gov.pl 335 682 - 1,89%  


Wyszukiwarki i katalogi

Wyszukiwarki i katalogi Google odwiedziło ok. 450 tys. internautów więcej niż w lutym. Z kolei wyszukiwarki pf.pl zyskały prawie 350 tys. real users, pozostałe pkt.pl – prawie 450 tys., a Onet.pl – 150 tys.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
WYSZUKIWARKI I KATALOGII

Nazwa Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1 Grupa Google - Wyszukiwarki i katalogi 16 453 579 - 92,80%  
2 Grupa pf.pl - Wyszukiwarki 3 831 067 24 870 751 21,61% tak
3 pkt.pl - pozostale 2 810 015 11 886 633 15,85% tak
4 Grupa Onet.pl - Wyszukiwarki i katalogi 2 477 459 55 106 812 13,97% tak
5 ask.com 2 299 770 - 12,97%  
6 firmy.net 1 910 767 7 890 237 10,78% tak
7 bing.com 1 779 969 - 10,04%  
8 yellowpages.pl 1 475 350 - 8,32%  
9 Grupa Wirtualna Polska - Wyszukiwarki 1 221 395 15 034 069 6,89% tak
10 filestube.com 1 204 644 - 6,79%  
11 mywebsearch.com 1 069 306 - 6,03%  
12 Grupa Toplista.pl 1 027 886 - 5,80%  
13 favore.pl 909 605 3 457 267 5,13% tak
14 Grupa Interia.pl - Wyszukiwarki 861 717 16 268 968 4,86% tak
15 search.yahoo.com 836 115 - 4,72%  
16 cylex.pl 801 989 - 4,52%  
17 trovit.pl 768 605 - 4,33%  
18 webwweb.pl 749 488 - 4,23%  
19 ineedfile.com 636 511 - 3,59%  
20 hotfrog.pl 562 134 - 3,17%  

 

Serwisy biznesowe

Witryny Onet.pl z tej kategorii zyskały odwiedziło ponad 300 tys. internautów więcej niż w lutym, dzięki czemu przekroczyły one poziom 4 mln real users. Spore wzrosty popularności zanotowały też serwisy biznesowe Inforu i Money.pl. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w marcu prawie 490 tys. użytkowników.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO

Nazwa Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Serwisy biznesowe 4 001 797 64 087 288 22,57% tak
2 Grupa Money.pl - Serwisy biznesowe 3 359 707 35 876 381 18,95% tak
3 Grupa Infor - Serwisy biznesowe 2 844 408 26 918 896 16,04% tak
4 Grupa Wirtualna Polska - Serwisy biznesowe 2 476 974 38 136 357 13,97% tak
5 Grupa Bankier.pl - Serwisy biznesowe 2 304 420 48 266 867 13,00% tak
6 Grupa Gazeta.pl - Serwisy biznesowe 1 954 738 20 995 155 11,02% tak
7 eGospodarka.pl - Serwisy biznesowe 1 636 963 9 175 634 9,23% tak
8 Grupa Interia.pl - Serwisy biznesowe 1 568 198 26 292 321 8,84% tak
9 forumprawne.org 995 315 - 5,61%  
10 Grupa o2.pl - Serwisy biznesowe 878 160 6 617 741 4,95% tak
11 Grupa Wolters Kluwer Polska - Serwisy biznesowe 811 038 4 429 779 4,57% tak
12 nf.pl 748 452 4 442 448 4,22% tak
13 Grupa Inwestycje.pl - Serwisy biznesowe 723 266 - 4,08%  
14 biznesforum.pl 636 611 - 3,59%  
15 Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo 629 204 - 3,55%  
16 media2 490 357 2 351 090 2,77% tak
17 wirtualnemedia.pl 487 029 2 510 383 2,75% tak
18 podatki.biz 373 706 1 758 325 2,11% tak
19 pb.pl 342 161 7 101 847 1,93% tak
20 pitpro.pl 313 297 - 1,77%  

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy internetowe w Polsce

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomek j.
dzięki za dane - super opracowanie!!!
0 0
odpowiedź
User
GG
coraz bardziej nieczytelne te rankingi
10:21:46
grupa grupa grupa
10:21:55
co to mnie obchodzi, interesuje mnie strona
10:22:05
co jest modne a nie ze modne jest grupa murator
10:22:09
bzdura
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Jak się raz przejrzy ten zestaw, to już wiadomo jakie są z nazwy ; ))
Chodzi jednak o to, ażeby Internet był bezpieczny - między światami - i żeby każdy mógł znaleść w nim coś miłego dla siebie: - Niezależnie od polityków i innych władców tego świata! Pozdrawiam
0 0
odpowiedź