SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najmłodsi w reklamach „testują nowe pokolenie Škody” (wideo)

W połowie maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa samochodów Škoda (ich importerem jest Volkswagen Group Polska) autorstwa agencji reklamowej Opcom. Przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody” i pokazuje, jak marka zmieniała się w ostatnich latach.

Kampania obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy VoD, strona nowaskoda.pl), kina, radio, outdoor, prasę oraz materiały POS. Ponadto w salonach dealerskich marki odbywać się będą eventy.

Reklamy pokazują, jak przez ostatnie lata zmieniała się Škoda - w ciągu ostatnich czterech lat zmienił się każdy z modeli samochodów tej marki. Nowy charakter Škody podkreśla również odświeżona, wyrazista identyfikacja wizualna salonów.

Działania reklamowe potrwają do końca czerwca.

Agencja Opcom odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii i produkcję spotu telewizyjnego kampanii. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com, a za strategię mediową, planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Najmłodsi w reklamach „testują nowe pokolenie Škody” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tiruriru
Czyżby Zelmer?
odpowiedź