Najmłodsi w reklamach „testują nowe pokolenie Škody” (wideo)
W połowie maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa samochodów Škoda (ich importerem jest Volkswagen Group Polska) autorstwa agencji reklamowej Opcom. Przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody” i pokazuje, jak marka zmieniała się w ostatnich latach.
Kampania obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy VoD, strona nowaskoda.pl), kina, radio, outdoor, prasę oraz materiały POS. Ponadto w salonach dealerskich marki odbywać się będą eventy.
Reklamy pokazują, jak przez ostatnie lata zmieniała się Škoda - w ciągu ostatnich czterech lat zmienił się każdy z modeli samochodów tej marki. Nowy charakter Škody podkreśla również odświeżona, wyrazista identyfikacja wizualna salonów.
Działania reklamowe potrwają do końca czerwca.
Agencja Opcom odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii i produkcję spotu telewizyjnego kampanii. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com, a za strategię mediową, planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Najmłodsi w reklamach „testują nowe pokolenie Škody” (wideo)