SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

Tygodnik "Newsweek Polska" odnotował największe wpływy reklamowe w2008 roku, ostro w dół "Wprost". Wszystkie monitorowane magazynyzarobiły z reklam 2,6 mld zł.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w 2008 rokuwzrost cennikowych wpływów netto z reklam do 123 mln zł (więcej o10,6 mln zł wobec analogicznego okresu 2007 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Polityka" (Polityka SpółdzielniaPracy) - 108,14 mln zł (4,9 mln zł mniej niż w 2007 r.).

Trzecie miejsce przypadło dla tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) -98,69 mln zł (spadek o 26 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w 2008 roku 2,6 mld złwobec 2,4 mld zł w 2007 r.

Rok /MiesiącI-XII.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny2 637 983 450 zł
NEWSWEEK POLSKA123197 054 zł
POLITYKA108144 554 zł
WPROST98 695930 zł
TELE TYDZIEŃ97 146728 zł
VIVA81 925826 zł

Rok /MiesiącI-XII.2007
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny2437 076 114 zł
WPROST124924 068 zł
POLITYKA113123 065 zł
NEWSWEEK POLSKA112516 093 zł
VIVA78 900917 zł
CLAUDIA75 385660 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Najlepiej zarabiające magazyny kolorowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl