„Naj” wyprzedził „Panią Domu”. Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie 2015 roku wyniosła 229 347 egz. i w porównaniu do listopada 2014 roku zmalała o 18,42 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 25,72 proc. do 180 105 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 103 376 egz., po spadku w skali roku o 13,92 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawała się ona średnio w liczbie 99 482 egz., po spadku o 26,96 proc. - największej w rankingu.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 295 564 | 229 347 | 229 347 | 377 050 | 281 132 | 281 132 |
Tina | 284 638 | 180 105 | 180 105 | 352 452 | 242 467 | 242 467 |
Naj | 174 332 | 103 376 | 103 376 | 174 965 | 120 092 | 120 092 |
Pani Domu | 146 890 | 99 573 | 99 482 | 217 000 | 136 296 | 136 205 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. największy wzrost, wynoszący 15,72 proc., odnotował dwutygodnik „Naj”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu zanotowała „Tina” - było to 1,96 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 295 564 | 229 347 | 229 347 | 301 405 | 217 268 | 217 268 |
Tina | 284 638 | 180 105 | 180 105 | 287 453 | 183 712 | 183 712 |
Naj | 174 332 | 103 376 | 103 376 | 179 371 | 89 336 | 89 336 |
Pani Domu | 146 890 | 99 573 | 99 482 | 152 949 | 97 248 | 97 157 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Naj” wyprzedził „Panią Domu”. Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży