SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nadal spada sprzedaż tygodników TV. Liderem „Tele Tydzień”

We wrześniu br. prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskał jedynie "Program TV", a zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się we wrześniu br. na poziomie 973 178 egz., co oznacza spadek o 4,83 proc. względem analogicznego miesiąca ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,12 proc. sprzedając się średnio w liczbie 395 084 egz.

Na trzecie miejsce z czwartego awansował „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła jednak w analizowanym okresie o 9,37 proc. do 186 267 egz.

Największy spadek, wynoszący 12,38 proc., dotknął innego tygodnika Bauera - „Kuriera TV”. Jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 181 217 egz., a tytuł spadł z pozycji trzeciej na czwartą.

Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu szóstym magazyn "Program TV" (Press-Media ). Jego wynik poszedł do góry o 5,05 proc. do 120 964 egz.

Wirtualnemedia.plwrzesień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień9731781022542
To & Owo395084425352
Tele Max186267205523
Magazyn Telewizyjny Kurier TV181217206824
Super TV175773180971
Program TV120964115145
Teleprogramy3714940111


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. wszystkie pisma zanotowały już jednak wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Program TV” - 14,72 proc.

Wirtualnemedia.plwrzesieńsierpień
ZKDP2012
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień973178905209
To & Owo395084382181
Tele Max186267178060
Magazyn Telewizyjny Kurier TV181217170099
Super TV175773163018
Program TV120964105444
Teleprogramy3714933117

 

Dołącz do dyskusji: Nadal spada sprzedaż tygodników TV. Liderem „Tele Tydzień”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niezla manipulacja dla ubogich.
Material tak napisany, zeby tygodniki Bauera przedstawic w jak najgorszym swietle. A to i tak najlepiej sprzedajace sie tytuly w Polsce. I komu na tym zalezy?
odpowiedź
User
analityk
To po prostu wnioski z danych sprzedażowych. Taki jest trend i jak na razie nic go nie powstrzyma. Spadająca sprzedaż przy tak niskiej cenie i niechęci reklamodawców (mało interesująca grupa odbiorców, oldschoolowy kontekst), zapewne stawia pod znakiem zapytania sens wydawania tylu tytułów.
odpowiedź
User
Typowe
Jerremu. To on ciągle wyśmiewa Bauera. Proponuję znaleźć Jerrego, zamknąć i się skończy ta nagonka.
odpowiedź