1,28 mln widzów „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku
Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” ogląda średnio 1,28 mln osób. Jest to o 260 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 9 do 23 września br. w środy o 21.55) wyniosła 1,28 mln osób, co przełożyło się na 11,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 23 września br. Przed telewizorami zgromadził 1,41 mln oglądających.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 260 tys. widzów. Wówczas (tj. od 4 do 18 września ub.r.) cykl śledziło 1,54 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 12,62 proc., 9,71 proc. oraz 10,14 proc. udziału.
TVP2 w czasie emisji kolejnego sezonu „Na sygnale” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest TVN, który pokazując „Top model” ma 10,52 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Wielki test” i filmy fabularne; 6,50 proc.), a czwarty - Polsat („Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Love Island. Wyspa miłości”; 5 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest druga.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,28 mln widzów „Na sygnale”. TVP2 liderem rynku