„Na noże” ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku
Nowy serial TVN „Na noże” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,49 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków serialu wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 10,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony”. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (9,26 proc.; „Kabaret na żywo” i początek serialu „CSI: Cyber”) i TVP2 (6,16 proc.; filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
3 324 202 |
23,51% |
1 284 186 |
20,30% |
1 929 514 |
21,20% |
TVN - Na noże |
1 492 746 |
10,56% |
838 181 |
13,25% |
1 123 663 |
12,35% |
Polsat |
1 309 608 |
9,26% |
654 386 |
10,34% |
922 753 |
10,14% |
TVP2 |
870 835 |
6,16% |
523 429 |
8,27% |
656 090 |
7,21% |
Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na noże” ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku