SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam

Piątkowe premiery serialu „Na dobre na i złe” oglądało w minionym sezonie w TVP 2 średnio 4,62 mln widzów, czyli nieco mniej niż produkcja gromadziła przed rokiem. Więcej straciły jednak niedzielne powtórki.

Średni udział Dwójki - emitującej serial w piątkowe wieczory od 24 września 2010 a 17 czerwca 2011 - wyniósł 30,25 proc. w grupie 4+ oraz 22,97 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem premierowe odcinki „Na dobre na i złe” miały średnio  4,73 mln widzów i 31,03 proc. udziału w grupie 4+ (30,04 proc. w grupie komercyjnej).

Większy spadek zanotowały niedzielne powtórki, które między 26 września 2010 a 19 czerwca 2011 miały 3,12 mln widzów - wobec 3,74 mln widzów przed rokiem - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wirtualnemedia.pl 4+ Grupa 16-49
Na dobre i na złe AMR SHR % AMR SHR %
24-09-10/17-06-2011 4622210 30,25% 1414455 22,97%
26-09-10/19-06-2011 3126091 26,43% 1186296 24,05%
11-09-09/13-06-2010 4738535 31,03% 1581464 25,08%
11-09-09/13-06-2010 3735945 31,47% 1534751 30,04%


Dwójka podczas piątkowych premier „Na dobre i na złe” była liderem rynku. Kolejne stacje, nadające głównie filmy fabularne, zanotowały zbliżony udział w rynku.

Konkurencja AMR SHR% SHR/16-49
TVP2 4622210 30,25% 22,97%
TVP1 2262591 14,81% 13,67%
TVN 2195096 14,36% 19,83%
POLSAT 2157926 14,12% 18,05%


Premiery przyniosły wpływy reklamowe na poziomie 32,9 mln złotych, zaś powtórki 18,4 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Produkcję oglądały przede wszystkim kobiety, osoby z wykształceniem podstawowym. 

Profil TVP2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 31,35% 65
Kobiety 68,65% 132
Wiek 04-09 1,37% 23
10-15 2,23% 32
16 - 19 1,98% 35
20 - 24 2,47% 31
25 - 29 4,28% 48
30 - 34 4,44% 54
35 - 39 5,71% 79
40 - 44 4,75% 74
45 - 49 6,91% 99
50 - 54 10,21% 126
55 - 59 12,23% 159
60+ 43,42% 218
Wlk. miasta Wieś 42,78% 109
< 50 tys. 22,98% 96
50-100 tys. 10,35% 121
100-200 tys. 6,72% 83
> 200 tys. 17,17% 85
Wykształcenie Podstawowe 54,73% 120
Średnie 29,12% 98
Wyższe 12,55% 103
Inne 3,60% 28

 

„Na dobre i na złe” jest obecne na antenie TVP2 od 1999 roku. Początkowo produkcja była nadawana w niedziele o 16.00, później stacja przeniosła premierowe odcinki na piątki na 20.05, w niedzielnym paśmie pozostawiając jej powtórki.

Dołącz do dyskusji: „Na dobre na i złe” straciło widzów. 51 mln z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ms
może wreszcie skończą to g.....o
0 0
odpowiedź
User
gość
od września maja być ciekawe odcinki,podobno nawet przypominające te z pierwszych sezonów.Jeśli tak będzie to oglądalność gwałtownie podskoczy w górę
0 0
odpowiedź
User
Jowita
Te wszystkie seriale to idiotyzmy "wolnej demokratycznej" Polski ! Nie oglądam żadnego i nie jest mi z tego powodu przykro ! Szkoda czasu i prądu /coraz droższego/. Grupa ludzi dorwała się do kamery i ciągle te same gęby musimy oglądać ! Jak jeszcze przeczytałam, że stara rura z "Plebani" będzie startować z listy PiS to jestem tym bardziej przekonana,że polskie seriale to pranie mózgu i kompletnie odstaje od życia codziennego.
0 0
odpowiedź