Myśli kierowcy Formuły 1 w HD reklamują LG (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa LG nawiązująca do Formuły 1. Spot wykorzystywany w tej akcji pokazuje fragmenty wyścigu w jakości HD.
Startująca właśnie kampania reklamowa LG podkreśla zaawansowanie technologiczne Formuły 1. 60-sekundowy spot wykorzystywany w tej akcji pokazuje w zwolnionym tempie fragmenty ubiegłorocznego Grand Prix Monako. Towarzyszy temu głos lektora, który zastanawia się, co myśli w takiej sytuacji siedzący za kierownicą zawodnik. Narrator dochodzi do wniosku, że ostateczną konkluzją kierowcy jest stwierdzenie „Life’s good” – claim LG.
Reklama została przygotowana w jakości high definition, co ma służyć prezentacji telewizorów HD oferowanych przez LG. Zresztą firma jako globalny partner Formuły 1 nawiązywała już wcześniej w swoich kampaniach do tych wyścigów, m.in. reklamując w ubiegłym roku telewizory z technologią TruMotion 200Hz (więcej).
Nowa reklama LG została wyprodukowana przez firmę Young & Rubicam na podstawie materiałów dostarczonych przez Formula One Management. Na potrzeby działań przygotowano 60-, 30-, 20- i 15-sekundowe spoty przeznaczone zarówno na telewizory, jak i telefony komórkowe LG.
Dołącz do dyskusji: Myśli kierowcy Formuły 1 w HD reklamują LG (wideo)