Mundial w RPA w mediach Agory
Od 10 czerwca kibice piłki nożnej będą mogli śledzić w mediach należących do Agory informacje o rozgrywanych w RPA Mistrzostwach Świata.
Sport.pl uruchomił dedykowany Mundialowi serwis „Mistrzostwa Świata 2010", w którym fani piłki nożnej znajdą m.in. aktualne informacje, terminarz i opisy grup, komentarze znanych dziennikarzy sportowych, galerie zdjęć, a także artykuły poświęcone drużynom uczestniczącym w mistrzostwach i historii Mundialu oraz specjalne cykle redakcyjne, m.in. „Najpiękniejsze gole MŚ". Najważniejsze momenty z Mundialu będzie można zobaczyć w materiałach wideo publikowanych na Sport.pl. Dodatkowo w serwisie internauci mogą głosować na ulubioną drużynę, wybrać najlepszą akcję mistrzostw i wziąć udział w przygotowanym na czas rozgrywek konkursie „Wygraj Mundial". Bezpośrednio z Republiki Południowej Afryki artykuły, zdjęcia, materiały wideo i korespondencje radiowe dla Sport.pl przesyłać będą specjalni wysłannicy: Rafał Stec, Michał Pol, Michał Szadkowski i Bartosz Buk.
10 czerwca w „Gazecie Wyborczej" pojawi się specjalny informator dla kibiców „Skarb na Mundial”, przygotowany przez redakcję Sport.pl. W „Gazecie Wyborczej" przez cały czas trwania Mistrzostw Świata ukazywać się będzie dodatek Sport.pl z informacjami dotyczącymi Mundialu.
W Radiu TOK FM będzie można usłyszeć specjalny program „M jak mundial” emitowany od poniedziałku do piątku po 15.20, a w weekendy po 10.30. W audycji pojawią się relacje ze spotkań, rozmowy z korespondentami oraz wywiady z ekspertami.
Dodatkowo podczas rozgrywek w RPA informacje sportowe będą nadawane na antenie stacji od poniedziałku do piątku o 7.20, 8.20, 10.00, 17.20 i 20.00, a w weekendy o 9.00, 10.00, 19.00, 20.00. Program „Jeszcze więcej sportu" pojawiać się będzie tradycyjnie w poniedziałki i środy po 12.20. Sportowa ramówka TOK FM wchodzi w życie pierwszego dnia mundialu, czyli 11 czerwca.
Materiały o rozgrywkach przygotowywane przez Sport.pl wspiera kampania promocyjna obejmująca: nośniki reklamy zewnętrznej AMS, a także reklamy w prasie („Gazeta Wyborcza”,„Metro”), w internecie oraz w telewizji i radiu.
Kreację przygotowała agencja JiS Advertising, a media zakupił Starlink. Partnerami projektu Mundial 2010 są Continental i Castrol.
Dołącz do dyskusji: Mundial w RPA w mediach Agory