Mumio w trójwymiarze reklamuje LG Swift 3D w Plusie (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca telefon LG Swift 3D w sieci Plus. Akcję - z udziałem kabaretu Mumio - przygotowały firmy PZL i Media Direction OMD.
W kampanii LG Swift 3D kabaret Mumio w zabawny sposób podkreśla, że na stereoskopowym wyświetlaczu tego telefony można bez okularów oglądać trójwymiarowe obrazy. Przekaz jest utrzymany w konwencji kreatywnej monitorowania satysfakcji użytkowników Plusa, która została wprowadzona kilka miesięcy temu - jako jeden z formatów reklamowych sieci w związku z konsolidacją jej poszczególnych marek (więcej na ten temat).
Kreację kampanii - obejmującej przede wszystkim telewizję - przygotowała agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Mumio w trójwymiarze reklamuje LG Swift 3D w Plusie (wideo)