Multimedia promują się hasłem 'HollyVOD w Twoim domu'
"HollyVOD w Twoim domu" - pod takim hasłem ruszyła ogólnokrajowakampania reklamowa operatora cyfrowej telewizji kablowej MultimediaPolska, a wraz z nią promocja dla nowych abonentów sieci.
Poprzez hasło "HollyVOD w Twoim domu" operator chce przedewszystkim promować swoją flagową usługę, czyli cyfrową telewizjękablową z funkcjonalnością wideo na żądanie (VoD), którą oferujejako jedyny operator kablowy w Polsce.
Kampania obecna jest na antenie ogólnopolskich telewizji, stacjiradiowych i internetu. Dodatkowo reklamy pojawią się na autobusachi tramwajach w 26 miastach i na wielkoformatowych siatkach.Zaplanowane są także działania BTL (akcje promocyjne i ulotki) orazmarketing bezpośredni.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Demo EffectiveLaunching, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemuPanmedia Western.
Kampanii towarzyszy promocja skierowana do nowych abonentówMultimedia Polska. W jej ramach przez trzy miesiące mogą onioglądać cztery cyfrowe pakiety operatora (Basic, Kids, Film iAdult) za połowę ceny (29 zł), przez ten sam okres mieć dostęp dopakietu HD z czterema stacjami za darmo i obejrzeć dwa filmy wramach usługi VoD, także bez opłat.
Dołącz do dyskusji: Multimedia promują się hasłem 'HollyVOD w Twoim domu'