MultiBank wprowadza nową usługę SMS
MultiBank wprowadził usługę powiadomień SMS, która monitoruje zmiany na rachunku klienta przez 24 godziny na dobę. Wiadomość wysyłana jest w czasie rzeczywistym, w momencie wystąpienia zdarzenia.
Nowa usługa daje klientom banku dostęp do informacji na temat rachunku niezależnie od miejsca, w którym się znajdują oraz możliwości podłączenia do internetu.
Aby sprawdzić stan konta klient nie musi logować się do systemu transakcyjnego. Wybrane przez niego informacje, np. o przelewach wychodzących czy obciążeniach rachunku, wysyłane są na podany numer, natychmiast po zarejestrowaniu zmiany (z wyłączeniem czasu, w którym klient nie chce otrzymywać powiadomień, np. w godzinach nocnych).
Usługa dostępna jest dla wszystkich klientów banku, których numer telefonu komórkowego zostanie zarejestrowany w bazie MultiBanku. Aby ją uruchomić trzeba zalogować się do internetowego systemu transakcyjnego (zakładka Powiadomienia) lub złożyć dyspozycję za pośrednictwem multilinii. Powiadomienie może też zostać wysłane na wybrany przez klienta adres e-mail. Tego rodzaju zestawienia generowane są bezpłatnie, raz dziennie.
W ramach usługi dostępne są trzy taryfy - Standard, Optimum i Premium.
Dołącz do dyskusji: MultiBank wprowadza nową usługę SMS