MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking
Agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking).
Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem internetu, drugi - m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań.
- Obydwa urządzenia poszerzą ofertę firmy o badania z tzw. nurtu User Experience, związane z odbieraniem marki przez konsumentów oraz użyteczności stron internetowych. Badania będą prowadzone w ramach działu MRM Experience - mówi Małgorzata Olszewska, prezes MRM Worldwide Polska.
W Universal McCann badaniami eyetracking zajmie się Anna Niemczyk - senior research analyst, która jest odpowiedzialna także za prowadzenie badań trackingowych (atrybuty i świadomość marek, reklama) oraz pracuje przy nowym projekcie badań - wirtualnej etnografii.
W ramach zakupów została także podpisana umowa partnerska między firmami Tobii ze Szwecji oraz grupą McCann Erickson.
Dołącz do dyskusji: MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking