„Możesz mieć inne pasje niż hosting” w kampanii home.pl
W prasie i internecie trwa kampania reklamowa home.pl. Akcję pod hasłem „Możesz mieć inne pasje niż hosting” przygotowała Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz
Kampania home.pl podkreśla, że klienci tej firmy nie muszą być ekspertami IT, by bezproblemowo funkcjonować w internecie. Wynika to z faktu, że home.pl zapewnia profesjonalne usługi hostingowe, dzięki czemu osoby korzystające z tej oferty mogą poświęcić swój czas na coś innego, np. hobby.
Celem akcji pod hasłem „Możesz mieć inne pasje niż hosting” jest budowanie nowego wizerunku home.pl opartego na niezawodności i równowadze. Nowa strategia marki została oparta m.in. na wynikach badań marketingowych, których przedmiotem były preferencje użytkowników usług hostingowych, drivery decyzji zakupowych oraz postrzeganie home.pl.
Obecne działania reklamowe są prowadzone w prasie (głównie tygodniki opinii, magazyny komputerowe, męskie, lifestyle’owe i hobbystyczne) oraz internecie. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych na potrzeby tej akcji zajęła się Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz, która opracowała również nową strategię komunikacyjną home.pl.
Dołącz do dyskusji: „Możesz mieć inne pasje niż hosting” w kampanii home.pl