Move TV wchodzi na rynek bułgarski. Następne mogą być Czechy
Platforma video out of home Move TV, która posiada ekrany w sieciach i klubach fitness, rozpoczęła testowanie oferty w Bułgarii. Kolejnym rynkiem, rozważanym przez firmę są Czechy.
Move TV to platforma komunikacyjnej w kategorii video out of home, emitująca swoją ramówkę w największych sieciach klubów fitness. Posiada 800 ekranów w 30 polskich miastach. Platforma należy do spółki Benefit Multimedia.
Od sierpnia br. Move TV rozpoczęła działalność w Bułgarii. Na razie prowadzony jest pilotaż w jednym z klubów w Sofii. Firma przygotowała dedykowaną na ten rynek ramówkę. Po pozytywnym zakończeniu testów, Move TV pojawi się w kolejnych lokalizacjach w Bułgarii.
- Mamy już przygotowaną ramówkę na ten rynek, tłumaczymy ją właśnie na język bułgarski. Zdecydowaliśmy się na Bułgarię ze względu na bliską współpracę ze spółką zależną Benefit Systems - Fit Invest, która kupuje kluby zagranicą i nimi zarządza. Fit Invest to właściciel Zdrofitu i Fabryki Formy. Przy zakupie klubów w Bułgarii zaproponowali nam współpracę. Weszliśmy do sieci TopFit w Sofii - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Maciuk, prezes Move TV.
Jeśli pilotaż w Bułgarii powiedzie się, firma może pojawić się w kolejnych krajach europejskich. - Bardzo mocno zastanawiamy też nad rynkiem czeskim - wyjaśnia Maciuk.
Move TV działa w Polsce od kilku lat. Emituje w pełni autorską ramówkę (120 minut) adresowaną do użytkowników klubów fitness, którą można oglądać w trakcie pobytu w klubie. Materiały o sporcie, zdrowiu, lifestylu, podróżach czy technologiach emitowane są na ekranach bez dźwięku, ale z napisami, aby widz mógł ćwiczyć i oglądać Move TV równolegle.
Dołącz do dyskusji: Move TV wchodzi na rynek bułgarski. Następne mogą być Czechy