Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media
Kanał motoryzacyjny Motowizja od czerwca br. zaczął emitować reklamy. Za ich sprzedaż odpowiada biuro reklamy TVN Media.
- Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów - mówi Krzysztof Mikulski, CEO spółki Motowizja Television Ltd.
Kanał trafił do oferty biura sprzedaży TVN Media w ramach Premium TV. Dostępny jest w niej jako pojedyncza stacja oraz pakiecie Mix Plus.
- Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane - mówi Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
Motowizja nadaje od stycznia 2014 roku. Oglądać ją można m.in. na platformie nc+, w Orange TV oraz w sieciach kablowych Multimedia Polska i Toya. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest firma Frame by Frame.
Dołącz do dyskusji: Motowizja wprowadza reklamy. Sprzedawać je będzie TVN Media